Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Vil ikke klappe meg på ryggen pga Mako du. Endret 26. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vil ikke klappe meg på ryggen pga Mako du. Hvorfor ikke? Et klapp på ryggen trenger vi alle i ny og ne. Underlig at ingen har gjenkjent mannen på bilde 2 ennå. Dette hjelper kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 William Devane og er den en aldri så liten oscar-vinner ved siden av han? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 William Devane og er den en aldri så liten oscar-vinner ved siden av han? Godt jobbet igjen - kanskje du vil komme med en tittel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Neh, Skal ikke mye peil for folk som ikke har sett filmen å finne frem titelen nå (bra film btw) oscar-vinner=Louise Fletcher btw(tror det er henne iallefall) Endret 26. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Neh,Skal ikke mye peil for folk som ikke har sett filmen å finne frem titelen nå (bra film btw) Du gjør deg kostbar, hehe... Vel, folkens, filmen figurerer også på forumets store liste over PA-filmer. Danielzu: Louise Fletcher er IKKE med i denne filmen så vidt jeg vet. Er du fortsatt like sikker på filmens navn? Endret 26. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jane Alexander er vel bare nominert til Oscar en del ganger, men ikke vunnet? Og filmen er vel Testament ('den lille TV-filmen som kunne', og ble satt opp på kino). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Njål har korrekt Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jane Alexander er vel bare nominert til Oscar en del ganger, men ikke vunnet? Og filmen er vel Testament ('den lille TV-filmen som kunne', og ble satt opp på kino). Stemmer på absolutt alle punkter, Njål. God film - anbefales herved til alle forumets filmelskere. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ny oppgave (og denne har alt som er viktig for en film): Teenage babes (kan i hvert fall utgi seg for tenåringer) i skoleuniform: V Endret 26. mai 2008 av Njål Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi skal vel over til sjangeren J-horror her? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi skal vel over til sjangeren J-horror her? Hysj! Ikke ødelegg min fine oppbygning med caps som skal gi folk lyst til å sjekke ut! Hvor var jeg? Åh, jah: Skoleuniformer uten tenåringsjenter inni : V Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, nå må du passe deg så du ikke går over streken med neste bilde, Njål... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ordet Ønske er vel vesentlig i denne filmen? (tror jeg) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hehe, nå må du passe deg så du ikke går over streken med neste bilde, Njål... Hva, jeg?!? Tenåringsjenter uten uniform, i ettersittende badedrakt: V EDIT: Ordet Ønske er vel vesentlig i denne filmen? Vel, det var sikkert et par ting jeg kunne ønsket meg muligheten til mens jeg så den, men det var kanskje ikke akkurat det du mente? Endret 26. mai 2008 av Njål Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, bedre og bedre. Jeg er fristet til å svare før du får advarsel fra forumstyret, Njål. Meget catchy title forresten på denne filmen... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmmm, sikter du til dette? Tålelig veldreide, strippende lærerinner: V Den går jo under flere navn, godtar alle jeg har hørt (og googler i tilfelle a.k.a. hvis jeg ikka har hørt). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, nå er det på tide at noen stepper inn og sparer forumets mindreårige fra å se ting de helst ikke skulle ha sett... "The Girls Rebel Force of Competitive Swimmers". Fritt fram for neste som vil poste oppgave. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hehe, nå er det på tide at noen stepper inn og sparer forumets mindreårige fra å se ting de helst ikke skulle ha sett... "The Girls Rebel Force of Competitive Swimmers". Fritt fram for neste som vil poste oppgave. Joshikyôei hanrangun/The Girls Rebel Force of Competitive Swimmers er riktig. Du lot meg aldri komme til jentezombier i uniform: (eller studiner uten hverken uniform eller badedrakt, i steamy dusj-scener, lette SM-scener, osv, eller løst øyeepele, ryggrad, hode, armer, bein, osv osv, motorsag, you name it: V) Endret 26. mai 2008 av Njål Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da fortsetter jeg , denne gangen med en film med mer enn 5 stemmer på IMDb: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå