Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å klage, jeg synes det er mer enn nok variasjon noe som er helt greit. Trenger ikke å være bare amerikanske blockbustere som skal legges ut her, men...

Til tider så ender vi opp med en haug av innlegg som går ut på først og fremst å gjette land og ikke hvilken film vi skal fram til, mer enn en gang at jeg har følt at vi ender opp med en geografi time i stedet for det tråden er laget for.

Er greit nok at hvis vi klarer å gjette landet så blir det enklere å finne ut hvilken film det er snakk om, men herregud jeg er dritt lei av å se tråder som kunn inneholder svar som, india, england, bugarie osv...

Så kan jo ta og minne på navnet på tråden: Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Lenke til kommentar
Statene?

Det er korrekt.

Manx: Skjønner godt problemet, men som du selv sier vil det å lokalisere landet ofte hjelpe til å snevre inn hvilken film man skal fram til. Da får det stå sin prøve om det blir noen bom underveis. Jeg prøver dessuten å poste bilder underveis i "geografitimen"...

Neste bildet burde gjøre det hele MYYYE lettere.

Jeg regner med at flesteparten her har sett/kjøpt (?) filmer med den ene herremannen på dette bildet...

vlcsnap-1617657378.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan sende det til deg ved PM.

Hver gang Montag tar en *lett* en så så blir det geografi-gjetting.

Og det blir somregel ping-pong mellom Montag og ****

Er helt greit å ta ikke engelskspåkelige, ser flere filmer fra orienten selv.

Men til tider blir Montag`s oppgaver for vanskleige og mna må få handmatet svare fra oppgavegiveren.

BTW: Rambo

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...