Manx Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ikke for å klage, jeg synes det er mer enn nok variasjon noe som er helt greit. Trenger ikke å være bare amerikanske blockbustere som skal legges ut her, men... Til tider så ender vi opp med en haug av innlegg som går ut på først og fremst å gjette land og ikke hvilken film vi skal fram til, mer enn en gang at jeg har følt at vi ender opp med en geografi time i stedet for det tråden er laget for. Er greit nok at hvis vi klarer å gjette landet så blir det enklere å finne ut hvilken film det er snakk om, men herregud jeg er dritt lei av å se tråder som kunn inneholder svar som, india, england, bugarie osv... Så kan jo ta og minne på navnet på tråden: Bilde-Quiz - Gjett filmen! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Må si meg ganske enig, Manx. Gjetting av land og alder er en svært tidkrevende måte å gi hint på. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Statene? Det er korrekt. Manx: Skjønner godt problemet, men som du selv sier vil det å lokalisere landet ofte hjelpe til å snevre inn hvilken film man skal fram til. Da får det stå sin prøve om det blir noen bom underveis. Jeg prøver dessuten å poste bilder underveis i "geografitimen"... Neste bildet burde gjøre det hele MYYYE lettere. Jeg regner med at flesteparten her har sett/kjøpt (?) filmer med den ene herremannen på dette bildet... Endret 25. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vet hvilken film det er,men gidder ikke å si det i Montag-protest Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vet hvilken film det er,men gidder ikke å si det i Montag-protest Jo, bare si det. Om det er feil, kan du jo alltids prøve igjen... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hahaha opprør på gang? Finishing The Game. Fortsett den som vil. Lett eller vanskelig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Får endelig ikke håpe at bildet er tatt fra en av de utallige XXX-filmene til fyren... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fortsett den som vil. Her trenger vi noen hint... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kan sende det til deg ved PM. Hver gang Montag tar en *lett* en så så blir det geografi-gjetting. Og det blir somregel ping-pong mellom Montag og **** Er helt greit å ta ikke engelskspåkelige, ser flere filmer fra orienten selv. Men til tider blir Montag`s oppgaver for vanskleige og mna må få handmatet svare fra oppgavegiveren. BTW: Rambo Endret 25. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Der var jeg for treg....... Endret 25. mai 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 First Blood Dawn of the dead (2004) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ny og forholdsvis grei oppgave... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ser ut som en Buster Keaton-film. Jeg gjetter på Our Hospitality. Endret 25. mai 2008 av cun Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ser ut som en Buster Keaton-film. Jeg gjetter på Southern Hospitality. Ikke helt rett, men siden det er søndag lar jeg det gå. Filmen heter forresten "Our Hospitality" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, husket bare at det var et eller annet med "Hospitality". Søkte opp "Southern Hospitality" på IMDb og fant ingenting, så det ble raskt endret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå