Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Den ble vel Otth sin? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg kan godt ta den om du ikke ønsker. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Flere bilder gjør det nødvendigvis ikke noe lettere Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ikke Lost in Space, nei. Er ikke det en serie forresten (foruten den "nye" med Joey da)? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Altfor lenge siden jeg har sett den til å huske noe særlig, men gjetter på "Santa Claus Conquers the Martians" Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er riktig at det er en rotten sci-fi film, men det er ikke det er ikke Santa Claus Conquers the Martians, Filmen er nyere og laget i Italia. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Filmen har diverse navn og en italiensk originaltittel, men War Of The Planets burde vel holde. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hint: Å se denne filmen på kino ville absolutt hvert værd prisen for middag, kinobiletten og barnevakten Endret 5. mai 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Etter det hintet, sammen med bildene du har lagt ut, blir det brått nærliggende å gjette på Hitchcocks Lifeboat. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Naturligvis fullstendig korrekt Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg får beklage litt sen oppfølging her, jeg har ikke vært hjemme se'. Her er nå ihvertfall neste task: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå