Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lov med gif?

Noen god grunn til at det ikke skulle være det?

Opppgavegiver velger film, og gir ledetråder i form av bilder og evt tekst etter eget valg, for å få oppgaven løst. En .gif-animasjon er en serie bilder.

 

Fler bilder:

 

 

 

 

 

 

Filmen har vært omtalt på forumet (i likhet med to tidligere filmer av samme regissør, disse har også vært oppgaver i tråden flere ganger).

Lenke til kommentar
:hmm: Denne har jeg nok ikke sett, men jeg fikk litt Takashi Miike følelse av de bildene fra slaktehuset.De siste bildene du postet fikk meg til å tenke koreansk film, men jeg tror allikevel vi skal til Japan...

Hverken/eller.

Det er riktignok med et par japanske skuespillere (du ser én av dem i de første bildene jeg la ut), men filmen og de aller aller fleste medvirkende er hverken japanske eller koreanske.

Et par av scenene jeg har hentet bilder fra er med i traileren noen linket til for en stund siden her på forumet, og som jeg vet i hvert fall et par sjekket ut.

 

EDIT: Yenk mer på .gif'en jeg la ut enn enkelte av bildene for sjanger, dette er ikke en horror-film (men til tider ganske brutal er den).

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Er det lov med gif?

Noen god grunn til at det ikke skulle være det?

Opppgavegiver velger film, og gir ledetråder i form av bilder og evt tekst etter eget valg, for å få oppgaven løst. En .gif-animasjon er en serie bilder.

Teknisk sett blir det jo litt feil. Men ser ingen grunn til å forby litt variasjon. Hadde det vært et større utvalg av gifer og videosnutter på nettet. Og enklere å lage slike selv, så kunne vi hatt en egen tråd for slikt.

Så lenge ingen misbruker tolkningen av reglene, er det ingen grunn til å ta dem helt bokstavlig.

Lenke til kommentar
Virker ikke som mange kjenner til Chocolate, selv om de garantert har sett Ong-Bak og/eller Tom Yum Goong.

 

Vel vel. Fortsett den som vil.

Det er selvfølgelig riktig.

I likhet med Pinkaew tidligere filmer ikke akkurat en stor eller særlig god film, men som Ong-bak har den en viss sjarm (som jeg synes Tom yum goong ikke har i samme grad). Og fysikken og koreografien er selvfølgelig av en annen verden. For meg vel verdt å bruke oppunder 2 timer på, selv utekstet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...