Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste oppgave er til alle som elsker god gammeldags s/h film - og det vet jeg er mange her på forumet som gjør...

Tja tydeligvis ytterst få siden nesten ingen tør engang å prøve seg på den der.

Neida, vi er kjempe mange. Jeg prøver med Terminator 2.

Lenke til kommentar

Folkens, denne mannen er så kjent at jeg forundres stort over at ingen her synes å vite hvem det er. Han tilhørte Hollywoods A sjikt i en laaang periode.

 

Han vant forresten en av sine Oscars nettopp for sin rolle i denne filmen...

 

vlcsnap-70483845.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Neste oppgave er til alle som elsker god gammeldags s/h film - og det vet jeg er mange her på forumet som gjør...

Tja tydeligvis ytterst få siden nesten ingen tør engang å prøve seg på den der.

En del av oss elsker også s/h-filmer, i likhet med mye annen film, men gidder ikke bruke så mye tid i denne tråden lenger.

Når oppgavegiver poster et ganske klart ansiktsbilde av Gary Cooper (og etterhvert legger ut tidsrom og Oscar-info) er det noe de fleste mer filminteresserte burde klare, i mine øyne (vel, i mine øyne burde de fleste filminteresserte ha klart å begynne å gjette på filmer med riktig hovedrolleinnehaver etter første bilde med GC, men det er nå så).

 

Sergeant York.

 

Ny oppgave om en stund.

Lenke til kommentar
Når oppgavegiver poster et ganske klart ansiktsbilde av Gary Cooper (og etterhvert legger ut tidsrom og Oscar-info) er det noe de fleste mer filminteresserte burde klare, i mine øyne (vel, i mine øyne burde de fleste filminteresserte ha klart å begynne å gjette på filmer med riktig hovedrolleinnehaver etter første bilde med GC, men det er nå så).

Så enig, så enig.

Vel, kjør på med en lett en, Njål.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...