Montag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg nekter å tro at ingen her gjenkjenner denne karen.... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 James Stewart? Nei, men du har rett i at vi snakker om en av Hollywoods absolutt største stjerner... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Neste oppgave er til alle som elsker god gammeldags s/h film - og det vet jeg er mange her på forumet som gjør... Tja tydeligvis ytterst få siden nesten ingen tør engang å prøve seg på den der. Endret 1. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Neste oppgave er til alle som elsker god gammeldags s/h film - og det vet jeg er mange her på forumet som gjør... Tja tydeligvis ytterst få siden nesten ingen tør engang å prøve seg på den der. Neida, vi er kjempe mange. Jeg prøver med Terminator 2. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Folkens, denne mannen er så kjent at jeg forundres stort over at ingen her synes å vite hvem det er. Han tilhørte Hollywoods A sjikt i en laaang periode. Han vant forresten en av sine Oscars nettopp for sin rolle i denne filmen... Endret 1. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Neste oppgave er til alle som elsker god gammeldags s/h film - og det vet jeg er mange her på forumet som gjør... Tja tydeligvis ytterst få siden nesten ingen tør engang å prøve seg på den der. En del av oss elsker også s/h-filmer, i likhet med mye annen film, men gidder ikke bruke så mye tid i denne tråden lenger. Når oppgavegiver poster et ganske klart ansiktsbilde av Gary Cooper (og etterhvert legger ut tidsrom og Oscar-info) er det noe de fleste mer filminteresserte burde klare, i mine øyne (vel, i mine øyne burde de fleste filminteresserte ha klart å begynne å gjette på filmer med riktig hovedrolleinnehaver etter første bilde med GC, men det er nå så). Sergeant York. Ny oppgave om en stund. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Når oppgavegiver poster et ganske klart ansiktsbilde av Gary Cooper (og etterhvert legger ut tidsrom og Oscar-info) er det noe de fleste mer filminteresserte burde klare, i mine øyne (vel, i mine øyne burde de fleste filminteresserte ha klart å begynne å gjette på filmer med riktig hovedrolleinnehaver etter første bilde med GC, men det er nå så). Så enig, så enig. Vel, kjør på med en lett en, Njål. Endret 1. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det der kunne se ut som en øst-asiatisk versjon av Requiem for a Dream. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det der kunne se ut som en øst-asiatisk versjon av Requiem for a Dream. Asiatisk er det eneste du har rett i. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg skjønte jo egentlig det, men jeg bare synes at flere av bildene så ut som de kunne vært tatt rett ut fra Requiem. Edit: Bare asiatisk, ikke øst-asiatisk? Endret 1. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Filmen er ganske ny. Noen fler bilder: Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ser ut som en film jeg har lyst til å se ihvertfall.. men vet ikke dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå