Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 På tide å gjette land - noen forslag? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er jeg på helt feil jorde hvis jeg tenker sør-amerika? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Er jeg på helt feil jorde hvis jeg tenker sør-amerika? Nei, slett ikke. Filmen er hovedsaklig spanskspråklig og regnes som en real klassiker. Landforslag? Endret 7. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Dette gikk trått. Vel, filmen, som innholdsmessig må sies å være en propagandafilm, regnes av svært mange som et cinematisk mesterverk. Kritikerne har uten unntak gått helt av skaftet for den flotte cinematografien denne filmen har å by på. Filmen ble laget på 60tallet men ble så glemt. Den ble relansert for et videre publikum på 90tallet takket være 2 av Hollywood grand old men, nemlig Martin Scorsese og Francis Ford Coppola, som begge er store beundrere av filmen. Vi skal forøvrig til Karibien. Regner med at det ble lettere for dere nå... Endret 7. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er det I Am Cuba vi skal fram til? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er det I Am Cuba vi skal fram til? Også kjent som "Soy Cuba". For et lite klipp av denne perlen, se her. Over til deg, athorb. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mon tro om det ikke er "Sommernattens leende"... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er selvfølgelig helt riktig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi fortsetter med en lett en... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 species? Det er feil, Otth. Denne ekle krabaten går under et annet navn... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Av en eller annen grunn minner det meg om Dreamcatcher. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Av en eller annen grunn minner det meg om Dreamcatcher. Det er også feil. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Uten å ha sett den: "Slither"? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Uten å ha sett den: "Slither"? Beklager, JacEr, det er feil igjen. Endret 8. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk en følese av Critters fra det siste bildet, men tviler. Eneste filmene monsteret minner meg om er Species og The Thing, men det er selvfølgelig ingen av disse. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk en følese av Critters fra det siste bildet, men tviler. Eneste filmene monsteret minner meg om er Species og The Thing, men det er selvfølgelig ingen av disse. Er ikke "Critters" heller. Kanskje et nærbilde hjelper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå