Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Søren klype Tror du ikke at jeg glemte å se den tidligere i dag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg minte dere på det i en eller annen tråd fordi jeg så at mange av dere ikke hadde den på twofifty. Kom igjen! Få opp en ny oppgave nå. En lett en hadde ikke vært å forrakte da jeg ikke har vært interresert i film særlig lenge og ikke har altfor mye peiling. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Så den der selv for første gang, hadde ikke tatt den ellers Ny oppgave: EDIT: Mtp vanskelighetsgrad, filmen er en kultklassiker, men kanskje fra før de fleste brukernes filminteresse startet Endret 6. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er vel Escape from New York det der. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Escape from New York er korrekt. Var redd jeg måtte til sengs uten å få bekrefte oppgaven Din tur Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Escape from New York, er en kjempefilm, men jeg skulle bare ønske filmen hadde vært en halvtime, eller så, lenger. Da jeg ville likt å se denne fantastisk stilige verdenen på Manhattan blitt utforsket i større grad. Neste oppgave: Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det der ser ut som The Day of the Jackal Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er ikke så rart, da det er det det er. Din tur, igjen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En utrolig kul film, den overgår lett remaken. Et lite artig sammentreff er at jeg faktisk så sent som i dag tenkte poste denne filmen her. Hadde bare ikke rukket å skaffet noen screencaps. Lar oppgaven gå til en trådens lettvektere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lar oppgaven gå til en trådens lettvektere. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fikk bare en følelse av at dette muligens kunne være Fucking Åmål, så jeg svarte det. Men jeg har ikke sett den siden jeg gikk på barneskolen, så det er sikkert feil. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fikk bare en følelse av at dette muligens kunne være Fucking Åmål, så jeg svarte det.Men jeg har ikke sett den siden jeg gikk på barneskolen, så det er sikkert feil. det kom overraskende fort og det er helt rett, du husker godt Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) At man ser en "Ö" på plakaten bak er da et fint hint til filmens herkomst. Man kan ikke si at jeg husker at de fyrte opp i filmen. Endret 6. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg la faktisk ikke merke til den bokstaven, filmens tittel nærmest bare ramlet ned i hode på meg. Ny nøtt: Sånn egentlig burde jeg ha sovet en stund allerede, så det blir ikke flere hint, eller bekreftelser/avkreftelser i kveld. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Litt intetsigende bilder det der, men jeg lurer på om det ikke kan være James Spader i bilde 2 og isåfall Crash (med tanke på bilde 1 og 3). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Skarpt Montag, skarpt. Det var David Cronenbergs Crash vi skulle frem til ja. Din tur. Endret 7. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Da tenkte jeg vi kunne prøve oss på min siste anskaffelse på dvdfronten. Hva er dette? Endret 7. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Flere bilder gjør det lettere... Endret 7. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Flere bilder gjør det lettere... Jepp, det var det Stevie Wonder også sa... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det hjelper kanskje om jeg sier at filmen IKKE er engelskspråklig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå