Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan i h****** klarte du å legge signaturen din i spoileren Otth? Tydligvis en liten glitch der. Jeg glemte slashen i den avsluttende spoilertagen min. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kanskje denne gjør det lettere Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Orker ikke å holde quizen akkurat nå, så la oss gjøre det svært enkelt: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 The Hustler, minner om møte i kafeen Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Stemmer det, og det er møtet i baren etter det første møtet i cafèen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ny oppgave, denne gangen verken fra top250 eller criterionsamlingen Endret 6. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det en ung Lorne Greene vi ser der nederst? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det en ung Lorne Greene vi ser der nederst? Nei Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Der har vi i alle fall Harry Morgan som dommer, så jeg tipper på Inherit the Wind. Om det er rett kan den som vil ta neste. Endret 6. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ballen er din. Absolutt en god film, darwinismen mot kreasjonismen som rettsaksfilm med Spencer Tracy og Fredric March i hovedrollene blir aldri kjedelig. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Absolutt en film jeg skal se. Har kommet over referanser til den flere ganger, men har aldri klart å få ut fingeren og se den. Og som sagt, jeg legger oppgaven fri. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ny oppgave, denne gangen verken fra top250 eller criterionsamlingen Litt juks IMO, da den var på top 250 sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ny oppgave, denne gangen verken fra top250 eller criterionsamlingen Litt juks IMO, da den var på top 250 sist jeg sjekket Egentlig ikke. Kan ikke si at jeg noen gang har lagt merke til filmen på listen, og den står nå i alle fall ikke på listen nå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Nei men det er ikke lenge siden den forsvant. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Når var den på listen sist? Jeg kan ikke huske å ha sett den der i det hele tatt, ikke når jeg kjøpte den for gud vet hvor lenge siden, og ikke siden heller. Beklager hvis info har virket misvisende. EDIT:Ehh... Ikke så veldig lenge siden den ble kjøpt. Ordrehistorikken på amazon.co.uk viser at jeg bestilte den 20.februar i år. Endret 6. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ok, det var vist en stund siden alikevel, sist gang var i August i fjor. Tiden går alt for fort - http://www.timo-schreiter.de/imdb/index.php?title=53946 Endret 6. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Siden oppgaven er åpen tar jeg en ny, lett en: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Das cabinet de Caligiari, elns EDIT: Das Cabinet des Dr. Caligari, ifølge IMDb Endret 6. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Das Cabinet des Caligari er korrekt ja. Så den på NRK2 i dag, så burde kanskje ikke tatt akkurat den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå