Manx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det var vel du som sa Grindhouse, men jeg må vel si meg enig Kongefilm, fikk endelig sett den sånn som den skulle sees... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ja det var vel slik ja. Jeg så den på torsdagen sjøl, og ja, det var litt av en opplevelse, vel verdt den lange ventetiden. Hva er det for en film følgende to bilder er hentet fra? Edit: Det var på torsdagen jeg så den, ikke fredagen. Endret 6. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg legger ut noen flere bilder jeg, da mange av dere har vært innom her allerede. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Her har dere noen flere bilder å gå etter: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Her var det ikke mye respons, filmen foregår stort sett i rommet på det nederste av bildene under. Hovedpersonen som en kan se på bildene 3, 4, 10, 11 , 12, og som mannen som er i midten av de første og siste bildet, er å regne som en veldig kjent skuespiller. Mannen som er på bilde nr. 8 er samme mann som står i bakgrunnen på det siste bildet, han er også å regne som kjent. Edit: Ble noe surr med bilde nr. Endret 6. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Er det magen til Danny DeVito? Får det riktignok ikke til å stemme for det ser ikke ut som noe han kunne vært med i. Edit: Nei det kan umulig være hans mage. Endret 6. april 2008 av mamama Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Nei det er ikke magen has Danny nei. Da oppgaven viser seg å være mer av en nøtt enn det jeg hadde antatt får jeg dra en som en meget prominent deltager i denne tråden ofte drar: Noen som vil gjette land? Racer på med noen flere bilder og jeg: Endret 6. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Får en litt fransk følelse av filmen Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Frankrike er oppført som ett av to produksjonsland ja, men filmen foregår i ett annet europeisk land, regissørens, som også har skrevet filmen, sitt hjemland. Hovedrolleinnehaveren er en franskmann, filmens andre kjente skuespiller har også gjort mye i Frankrike, men han er ifra ett annet europeisk land. Edit: Leif. Endret 6. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fikk en italiensk følelse av naturen, kan det stemme Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det stemmer så absolutt, en ganske så kjent italiensk regissør det her er snak om. Flere bilder kommer senere da jeg driver å spiser nå. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det forklare de blandede følelsene mine. Filmen har et klassiskt franskt preg, mens naturen ser italiensk ut. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Her har dere noen flere bilder. Hint: Filmen er ifra første halvdel av det forrige årtusens siste tiår. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Vår venn hovedrolleinnehaveren, franskmannen med den store magen, er å regne som meget kjent. Så hvor mange meget kjente franske skuespillere med store mager har vi? De to ansiktene mest i fokus på det siste bildet i posten over må dere gjerne se litt nøyere på. Gi lyd fra dere. Endret 6. april 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 A Pure Formality, aka Una Pura formalità hvis jeg har forstått hintene riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk skal du ha, det stemmer meget godt, rart ikke flere har ramlet innom denne filmen med dens mer enn akseptable IMDb-score, ett par meget kjente herrer i de ledende rollene, samt en regissør med flere gode, og kjente filmer på samvittigheten. En må gjerne se på denne posten som en anbefaling av filmen, for den er inte dum inte. Din tur. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har ikke sett den selv, men det var ikke så alt for vanskelig å finne det ut med tanke på hintene dine. Denne skal ikke være så alt for vanskelig. Bonuspoeng for den som tar den uten å sjekke spoilertagen, Endret 6. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan i h****** klarte du å legge signaturen din i spoileren Otth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå