JacEr Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sliding Doors er helt korrekt. Din tur, Njål. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Fantastisk cinematografi. Er det en italiensk giallo? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fantastisk cinematografi. Er det en italiensk giallo? Kan det være noe annet? Og kan det være noen andre enn ..........? Med det som mange vil si er hans beste (i hvert fall visuelt) fargefilm? Lar den henge der litt før jeg legger ut flere bilder. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da gjetter jeg på Blood and Black Lace (1964). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da gjetter jeg på Blood and Black Lace (1964). Hvis ikke bildene var nok til at du oppsøker den fortest mulig har du herved også mine anbefalninger (dog synd at den beste utgaven av filmen så vidt jeg vet er nesten umulig å oppdrive). Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har faktisk den amerikanske 2 Disc Collector's Edition utgaven liggende. Men av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri klart å sette den på... Kanskje i kveld. Ny oppgave: Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lange flate baller 2 ? Er vel ikke det, men kan da tippe fordet Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Tippe kan du, men dessverre er det ikke den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 K17(?): The Widdowmaker Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke tilfeldigvis norsk film vel? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei, filmen er engelskspråklig. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser at bildene er ganske intetsigende, så: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er vel snakk om Young Frankenstein tenker jeg... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har sett den en gang eller to for å si det sånn Da går vi videre med denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå