Venerable Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Nope, er noen år eldre denne. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det er Five Element Ninja/(Chinese) Super Ninjas/Ren zhe wu di (<siste måtte jeg inn på imdb for å sjekke, ikke en av filmene jeg går og husker originaltittel på). EDIT: Og har faktisk sett den på kino under en Shaw Brothers/HK-kinesisk film/kung fu-kavalkade for ganske mange år siden. Endret 2. april 2008 av Njål Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Husker det var en skrekk 'festival' på Sandnes kino for mange år siden, hvor de faktisk viste The Evil Dead 3. *Sukk*. "Shaw Brothers/HK-kinesisk film/kung fu-kavalkade" er noe annet ja. Men Five Element Ninja stemmer såklart. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er nesten sikker på at jeg hadde et godt innfall til ny oppgave, men det ble borte. Fritt fram! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) da overtar jeg, takk (klikkbart) Endret 2. april 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er 5 Løgner, fjorårets beste norske film Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er 5 Løgner, fjorårets beste norske film Ser ut til å stemme det Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Etter Montags hint å dømme, er det vel "Amadeus" vi skal frem til. Mener å huske en slik scene hvor kaker ble brukt til å "betale" for info om Mozart. Endret 3. april 2008 av JacEr Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Post 1 bilde 3 og post 2 bilde1 er samme person (hovedpersonen). Filmens målgruppe må vel kunne sies å ligge i den feminine halvpart av filmseere. Ble utgitt ikke så mange år før tusenårsskifte. Engelskspråklig, rimelig mainstream i overkant 18K stemmer på IMDb, mener dere bør klare den uten så alt for klare bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 mens du sov comes to mind(hakke sett den men ) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tror kanskje muligens jeg ville foreslå Sliding Doors. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tror kanskje muligens jeg ville foreslå Sliding Doors. Støtter den så meget at jeg vil nærmest påstå at det er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå