Njål Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er Alan Rickman med i den filmen? I så fall er det en cameo jeg ikke har registrert, og som heller ikke er listet på imdb. Så tror jeg sier nei. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er "Once" Korrekt. Fin liten film. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ny oppgave, regner med jeg slipper å vente lenge på svar: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 The Night of the Hunter? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Korrekt. Mitchum går glatt inn på top10-listen over tidenes mest creepy badguys... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ny oppgave. Trykk for større bilde: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Faen håpet det ville vare lenger Men ja, The Day of the Beast. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Filmen er ikke akkurat ny til listen, var vel oppe for en mnds. tid siden. Regner med at denne også går forholdsvis raskt: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Filmen er ikke akkurat ny til listen, var vel oppe for en mnds. tid siden. Må ha gått glipp av det. Søkte nå og så at Njål og Montag hadde vært borti den i Februar ja. Endret 1. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Et par bilder til skal vel gjøre det enklere: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 I spy with my little eye, something beginning with Martin Landau. Og gjetter på The Commission (2003). Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I spy with my little eye, something beginning with Martin Landau. Og gjetter på The Commission (2003). Rett person, men feil film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Sam Waterston spiller også i The Commision. Men syns Landau var litt ung for at det kunne være sant. The power of IMDb har fått meg overbevist om at det må være Crimes and Misdemeanors (1989). Selv om jeg ikke husker bildene. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sam Waterston spiller også i The Commision. Men syns Landau var litt ung for at det kunne være sant. The power of IMDb har fått meg overbevist om at det må være Crimes and Misdemeanors (1989). Selv om jeg ikke husker bildene. Det er Crimes and Misdemeanors. Første bildet er rabbi vennen til Landaus karakter når de diskuterer hans situasjon. Andre fra leiligheten til elskerinnen Tredje er Allen når han ser på intervjuet sitt med professoren Fjerde er når elskerinnen ringer Landau fra bensinstasjonen ned i gata Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ny oppgave: Tør du trykke på bilde? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Curse of the golden flower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå