Montag Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Filmen er i aller høyeste grad norgesaktuell (den har premiere på fredag) og er derfor å regne med som en av de lettere. Godt å høre at du allikevel er på mitt parti mht hva som er spennende å ha som oppgaver her i tråden. :!: Man burde allikevel hatt en regel om at filmen skal ha hatt premiere i Norge før man poster... Endret 30. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvor mange av dine svarthvittfilmer har hatt norgespremierer i nærliggende tid? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hvor mange av dine svarthvittfilmer har hatt norgespremierer i nærliggende tid? De har i alle fall blitt vist i Norge. Filmer som ennå er så ferske at de ikke er sluppet i landet burde man vente med å poste til så har skjedd... Bortsett fra det var det en finfin oppgave - flere slike, cun. Endret 30. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Har alle øst-Europa-verdens-minst-kjente-filmer blitt vist på kino i Norge alle sammen? L'Héritage, eller Blodhevn som den heter på norsk, har vært å få tak i på DVD lenge, også for nordmenn. Vi har også noe som heter promobilder og trailere for kommende filmer Endret 30. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Filmen er i aller høyeste grad norgesaktuell (den har premiere på fredag) og er derfor å regne med som en av de lettere. Det er vel neppe mange som har sett den siden den faktisk ikke går på kino enda. Og at du la ut mange bilder over såpass lang tid uten at noen kom med riktig svar, er vel et hint i seg selv at det ikke akkurat var en "lett" oppgave. Tviler på andre enn Montag hadde tatt den om ikke jeg hadde svart. Ny oppgave... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Har alle øst-Europa-verdens-minst-kjente-filmer blitt vist på kino i Norge alle sammen? L'Héritage, eller Blodhevn som den heter på norsk, har vært å få tak i på DVD lenge, også for nordmenn. Vi har også noe som heter promobilder og trailere for kommende filmer Jeg kan ikke på stående fot huske at noen at mine oppgaver er så spesielle at de ikke har blitt kinovist i Norge - det store flertallet har i alle fall blitt det. Kan dessuten presisere at jeg er nøye med å legge ut ledetråder hvis jeg aner at dette er en vanskelig oppgave - noe jeg ikke ser at du har gjort her. Jeg orker ikke diskutere dette mer her, du tar poenget mitt regner jeg med. Jeg ser det forøvrig som noe positivt hvis jeg med mine - i dine øyne- "håpløse" oppgaver, har stimulert interessen til enkeltpersoner her på forumet til å se film utenfor allfarvei. Neste oppgave, takk. Endret 30. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er vel neppe mange som har sett den siden den faktisk ikke går på kino enda. Og at du la ut mange bilder over såpass lang tid uten at noen kom med riktig svar, er vel et hint i seg selv at det ikke akkurat var en "lett" oppgave. Tviler på andre enn Montag hadde tatt den om ikke jeg hadde svart. Dette er ikke mulig å vite i forkant. Som sagt: Promobilder og trailere har vært ute en god stund. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får litt "The Orphanage"-feeling av bildet, tror det er det den nye spanske(?) skrekkfilmen heter Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får litt "The Orphanage"-feeling av bildet, tror det er det den nye spanske(?) skrekkfilmen heter Det er riktig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg kan ikke på stående fot huske at noen at mine oppgaver er så spesielle at de ikke har blitt kinovist i Norge - det store flertallet har i alle fall blitt det. Kilder? Neida Kan dessuten presisere at jeg er nøye med å legge ut ledetråder hvis jeg aner at dette er en vanskelig oppgave - noe jeg ikke ser at du har gjort her. Du pleier ikke å gjøre det ved de første bildene. Etter hvert pleier du å spørre om land osv, noe jeg gjorde. Så kom en guru og saken var biff. Jeg orker ikke diskutere dette mer her, du tar poenget mitt regner jeg med. Jeg ser det forøvrig som noe positivt hvis jeg med mine - i dine øyne- "håpløse" oppgaver, har stimulert interessen til enkeltpersoner her på forumet til å se film utenfor allfarvei. Det skal du ha ros for. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 "The Orphanage" er absolutt en film som skal sees neste gang lønningen kommer Ny oppgave: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jepp. Så den på slektstreff idag, og det er få andre enn de tidligere Disneyfilmene som klarer å skape så god familestemning hos gammel som ung. Et herlig gjensyn! Endret 30. mars 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ikke sett den selv, men antok at det var den fordi det nylig har blitt sluppet en ny DVD-utgave av den i Norge. Ny oppgave: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 To Catch A Thief m/ Hitchcock cameo. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eller North By Northwest om jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er North by Northwest, ja. Og ser vi ikke selveste regissør Hitchock på det skjermbildet? Glimrende film. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nye "Sleuth"? Det er rett. Bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå