mamama Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Google er et særdeles hendig verktøy Lenke til kommentar
mamama Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Denne gang skal vi til landet som er kjent for å ha "Frankrike rundt". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er det En langvarig forlovelse? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det var noe kjent ved de bildene, ja. Hadde først tenkt til å foreslå En vampyrs bekjennelser, men det skurret litt. Ny oppgave: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Into The Wild. Som jeg forøvrig la ut som oppgave for 7 dager siden. Jeg pleier bruke "søk i emnet"-funksjonen for å sjekke at oppgaven er en film som ikke har vært som oppgave før, eller ihvertfall ikke nylig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har det noe å si så lenge det ikke er samme skjermbilde? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har det noe å si så lenge det ikke er samme skjermbilde? Ja. Morsommere med nye oppgaver enn å repetere "gamle". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det har ingenting å si så lenge det ikke er samme skjermbilde. Det er uansett morsommere med en oppgave flertallet kan ta i motsetning til de oppgavene 1% har mulighet til å gjette som legges ut store deler av tiden her. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tar man oppgaver flertallet kan svar på kommer det vanligvis riktig svar i løpet av de fem første minuttene. Det må være litt vanskelig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det har ingenting å si så lenge det ikke er samme skjermbilde. Det er uansett morsommere med en oppgave flertallet kan ta i motsetning til de oppgavene 1% har mulighet til å gjette som legges ut store deler av tiden her. Jeg er enig i at enklere oppgaver er morsommere, jeg har aldri lagt ut vanskelige oppgaver selv og har kritisert Montag flere ganger på dette punktet. Men det er og blir kjedelig om det skulle være de samme filmene som gikk igjen hver uke. Basta. Ny oppgave... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Beowulf, right? Jepp, that's right. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Men det er og blir kjedelig om det skulle være de samme filmene som gikk igjen hver uke. Basta. Enig, men vanskelige skjermbilder (nå var ikke mitt eksempel veldig vanskelig, derimot) på kjente filmer er ikke å forakte. Om det skjer hver uke så blir det fort kjedelig, ja. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Denne burde gå rimelig greit. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg foreslår Into The Blue Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vi fortsetter med en lett en... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hardboiled? Nei, men du har faktisk rett i at det er en actionfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå