_crs_ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Into the Wild Javisst, men hva med å la andre slippe til (eller skal du for en gangs skyld nå komme med en oppgave mer enn 10% av forumbrukerene kan svare på :!. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Into the Wild Javisst, men hva med å la andre slippe til (eller skal du for en gangs skyld nå komme med en oppgave mer enn 10% av forumbrukerene kan svare på :!. Regner med at neste oppgave i større grad enn mine foregående appellerer til de resterende 90% :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Montag, kan jeg få spørre om noe litt personlig? Hvor gammel er du egentlig? Har du sett alle de filmene du poster? Jeg misunner deg, jeg har nesten aldri tid til og se på film :/ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Montag, kan jeg få spørre om noe litt personlig? Hvor gammel er du egentlig? Har du sett alle de filmene du poster? Jeg misunner deg, jeg har nesten aldri tid til og se på film :/ Ja, jeg har naturlig nok sett det jeg poster. Døgnet strekker heller ikke til for meg mht å få sett film, men man må jo bare se det som noe positivt - stadig nye, gode filmer å oppdage. Er selv blant de som vokste opp på 70tallet forresten. Tilbake til oppgaven: Filmen vi skal fram til er fra ifjor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Okei Var bare nyskjerrig, skulle ønske jeg også hadde sett så mange og anderledes filmer^^ Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Reno 911? Har ikke sett den, dgo. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Reno 911? Har ikke sett den, dgo. Feil. Denne filmen har mye bedre IMDB snitt, er laget av en Hollywoodlegende og har flere meget etablerte navn på rollelisten... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg får bare opp siste bildet du har postet. Vedrørende at du har sett alle filmene du poster fra, du har (for lenge siden) postet oppgave fra "Kind Hearts and Coronetes" uten å krysse den av på twofifty listen din Endret 21. mars 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg får bare opp siste bildet du har postet. Vedrørende at du har sett alle filmene du poster fra, du har (for lenge siden) postet oppgave fra "Kind Hearts and Coronettes" uten å krysse den av på twofifty listen din Det er meget enkelt forklart - flere av filmene på IMDB listen min er ikke merket av, da jeg ikke krysser dem av før jeg har fått sett dem i DVD utgave. :!: Får opp begge bildene her - flere som sliter med å få dem opp? Endret 21. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fikk opp det første bildet ved å lukke IE for så å åpne det igjen. Angående "Kind..", jeg anbefaler Criterion-utgaven på det varmeste, langt intervju med Alec Guinness og historien til Eeling Studios. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg får de opp. Prøv å kopiere bildeadressen og åpne de i en ny fane. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Får også opp kun bilde nr. 2. Men kan det være Lucky You, lurer på om det er Michael Shannon som sitter i midten på det siste bildet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Men kan det være Lucky You Det er dessverre feil. I motsetning til Curtis Hanson, har denne regissøren nok aldri vunnet Oscar. Nye bilder: Endret 21. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den gikk vel på kino i Norge nå nettopp og ikke er den ute på DVD enda (neste måned i USA)... så kanskje ikke så mange som har sett den enda... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes det ser ut som bakhodet til Ethan Hawke på det første bildet og kaster med det ut tittelen Before the Devil Knows You're Dead, med ett stort spørsmålstegn etter. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes det ser ut som bakhodet til Ethan Hawke på det første bildet og kaster med det ut tittelen Before the Devil Knows You're Dead, med ett stort spørsmålstegn etter. Jeg er sikker på Montag blir glad om jeg sier det er riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg takker ihvertfall for at jeg får anledningen til å legge ut neste nøtt før jeg trekker meg tilbake for kvelden. Jeg så følgende filmen i stad som en del av min filmfokuserte påske: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vi prøver oss med ett par bilder til: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå