Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Så filmen for et par uker siden. Helt grei, ikke noe mer Legger til: Endret 17. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Filmen har under 5 på IMDb og er fra 2007 Endret 18. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Filmen er Italiensk, men engelskspråklig. Handlingen tar plass i Kina Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 "Two Tigers". Hva i all verden besatte deg til å se denne, Otth? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Stemmer det, Montag. Jeg har faktisk ikke sett den ferdig enda. Startet ikke filmen før ca. 10 min siden, få se hvor langt jeg kommer før jeg gir opp. Skuespillet er nå i alle fall ganske horribelt. Ikke noen spesiell grunn til at jeg valgte denne. Hadde den bare liggende på PCen etter at jeg lastet den ned på måfå for en stund siden. Endret 18. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Slikt forstår jeg ikke. Jeg har lange lister på PC-en over filmer jeg må få se, og du begynner å se en random ny italiensk film helt uten videre... Har ikke noe i mot det. Ikke i hele tatt, men forstår det bare ikke. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har også ca. 100 filmer på PCen som jeg har planer om å se, men det er ikke bestandig at jeg er i humør til å se disse. Noen gang er har jeg lyst til å se både hjernedøde og dårlige filmer. T.eks. fungerte denne filmen ypperlig som bakgrunnsstøy mens jeg sjekket leste nyhetene o.l. på nettet. Hadde jeg ikke sett denne ville jeg trolig ikke vært i humør til å se Das Testament Des Dr. Mabuse, en film jeg skal se nå. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) F.eks. fungerte denne filmen ypperlig som bakgrunnsstøy mens jeg sjekket leste nyhetene o.l. på nettet. Film som "bakgrunnsstøy" - fyskamme seg, Otth! 100 Ave Marias, takk. Jeg går forresten utfra at du skal kjøpe SE av forannevnte film - for den var vel såpass bra, eller? Ny lett oppgave: Endret 18. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
mamama Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skudd gjennom mørkt vann og bortenforbi åsmarka der Mandrake the Magician bor? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Skudd gjennom mørkt vann og bortenforbi åsmarka der Mandrake the Magician bor? Jeg liker måten du tenker på, mamama, selv om svaret ditt er fullstendig feil i dette tilfellet. Nye bilder hjelper kanskje? Endret 18. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Film som "bakgrunnsstøy" - fyskamme seg, Otth! 100 Ave Marias, takk. Lukter jeg en liten purist? Jeg går forresten utfra at du skal kjøpe SE av forannevnte film - for den var vel såpass bra, eller? Selvfølgelig. Jeg har også et lite håp om at det skal komme en DC-versjon. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sikkert mange her som husker denne scenen... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi må visst gjette land igjen ser det ut for - noen forslag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Marokko? Det er veldig feil. Filmen er forøvrig selvsagt IKKE engelskspråklig. Endret 19. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Spania? Det er også feil, men vi er i alle fall over i rett verdensdel. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Italia? Hellas? Filmen er altså italiensk. Noen som vil gjette tiår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå