mamama Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Flere hint, siden ikke Montag og den faste gjengen har tatt den? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Dette er en gammen Universal-film Orson Welles er fortellerstemmen på traileren. Endret 14. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dette er de mest avslørende scenene i filmen. Tar ingen den innen i morgen, så poster jeg svaret. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) The Incredible Shrinking Man! Edit: Ny Endret 14. mars 2008 av mamama Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 The Incredible Shrinking Man er selsagt rett, mamama. Det tok sin tid. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 eyes wide shut det er så absolutt korrekt Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Endret 14. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lite bevegelse i tråden. The Vikings. Nu oppgave om en stund. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hva med og legge bildene i spoiler? Er så sykt irriterende og gå inn på siden når det kommer bilder hele tiden siden da blir jeg hivd høyere opp på siden med engang.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dårlig idee. Du kan enten vente til bildene er ferdig å laste før du begynner å bla nedover, eller du kan gjøre som meg. Trykk "end" og bla oppover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Da leser man jo trådene i feil rekkefølge, jeg bruker den vis siste uleste tråd funksjonen ifra mine innlegg, som gjør at jeg kommer til siste uleste innlegg, og mens jeg er midt i teksten blir jeg kasta opp på siden som er utrolig irriterende av og til. Er jo ikke så vanskelig og bare legge bildene i spoiler da.. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen har sannelig store utfordringer i hverdagen. Fler bilder: Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Trykker bestandig på end, for deretter å bruke Page Up til siste innlegget jeg leste. Fungerer særdeles effektivt, og man slipper hoppingen. Synes ikke noe om den siste leste funksjonen, ettersom man ikke for se siste leste først. Vanskelig å sette de nye i kontekst. I tillegg er det superirriterende for oss som ikke bruker musa så ofte å bestandig åpne spoilertagsene. En må hele tiden flytte handen (er man lat, så er man lat ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå