Manx Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da skal noen andre få lov til å fortsette, skal se noen episoder av Dexter nå så da gidder jeg ikke å hoppe frem og tilbake for å bekrefte... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da skal noen andre få lov til å fortsette, skal se noen episoder av Dexter nå så da gidder jeg ikke å hoppe frem og tilbake for å bekrefte... Heldiggris!! Skulle ønske jeg fremdeles hadde usette episoder av Dexter. (Om det ikke bare er gjensyn, da) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Da tar jeg en ny, folkelig oppgave. Noen som husker denne dama? Endret 10. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Mad Max 1/2? Nei, men det kunne jo vært det... Edit: La til extra bilder. Legg merket til kjøretøyet... Endret 10. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heldiggris!! Skulle ønske jeg fremdeles hadde usette episoder av Dexter. (Om det ikke bare er gjensyn, da) Ser for første gangen og storkoser meg for å si det sånn, har igjen 4 episoder av sesong 2 så må jeg vente på resten sånn som alle andre... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Xena: Warrior Princess? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Xena: Warrior Princess? Nei, dette er nok enda mer folkelig - dessuten er vel ikke bazookas mye brukt i Xena... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 cyborg? Ingen cyborger i denne filmen selv om det nok hadde vært tøft. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Filmen har en IMDB rating under 5. Endret 10. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heldiggris!! Skulle ønske jeg fremdeles hadde usette episoder av Dexter. (Om det ikke bare er gjensyn, da) Ser for første gangen og storkoser meg for å si det sånn, har igjen 4 episoder av sesong 2 så må jeg vente på resten sånn som alle andre... Det er harde tider. Og det må det ha vært for Stacy Keach også, han ser ganske utkjørt og sliten ut. Escape from L.A. må det vel være (en film jeg må innrømme jeg har styrt unna ganske bevisst. Verdt å se, Montag? Gir den god kalkun-følelse uten å sverte ...New York?) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Og det må det ha vært for Stacy Keach også, han ser ganske utkjørt og sliten ut.Escape from L.A. må det vel være (en film jeg må innrømme jeg har styrt unna ganske bevisst. Verdt å se, Montag? Gir den god kalkun-følelse uten å sverte ...New York?) Må nok dessverre arrestere deg der, Njål. Ikke er det Stacy og ikke er det Escape from L.A. (- en film jeg også har styrt unna og ikke har planer om å se hvis ikke noen lurer den på meg). Vi skal riktignok fram til en real B eller skal vi si C-film. Nytt bilde hjelper kanskje? Endret 10. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Første jeg tenkte var Mad Max, men dessverre. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Regner med at det ble lettere nå... Endret 10. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Et siste hint for i kveld: Filmen er laget på 80tallet. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den heter så mye som Hell Comes To Frogtown. Tada. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den heter så mye som Hell Comes To Frogtown. Tada. Stemmer godt, crs. Likte du den? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Stemmer godt, crs. Likte du den? Ja, det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Ny oppgave... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå