Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tviler på at det er riktig, men fikk litt King Boxer-vibber av de bildene. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tviler på at det er riktig, men fikk litt King Boxer-vibber av de bildene. Det stemmer, det er ikke riktig. Flere bilder: Kan med handa på hjertet si at dette er en av de særere filmene jeg har sett (og jeg har sett én eller to). Eneste lovlige DVD-utgaven jeg kjenner er tysk, utekstet (til tross for at filmen ikke er tysk, ei heller tysk-språklig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oj. Posta visst uten å oppdatere sida. så på noen av montags bilder ett par sider tilbake. Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg vil gjette at filmen er Italiensk, det ser slik ut på Miss en Scene og det er jo gjerne der de ekle filmene kommer fra, med Passolini og enkelte av Fellinis filmer. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke italiensk. Flere bilder: Skal på jobb nå, bruk evt imdb/dvd-basen/google til å bekrefte. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hint: Det er ikke en dyreskrott som helstekes på forrige sett bilder. Og et siste hint: Grunnen til at den tyske utgaven er utekstet er at det nesten ukke snakkes i filmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Uten å ha sett denne, er jeg mye på villspor om jeg sier at vi skal til Frankrike? Er kannibaltematikk sentralt? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Den franske politiuniformen er jo et hint om at Frankrike er et mulig produksjonsland (i tillegg til at det er ikke så mange andre steder enn i Frankrike folk kan se så gustne ut som det der. Vel Frankrike og BeNeLux). Og et aldri så lite snev av kannibalisme er også med i filmen, ja. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vi snakker vel rundt midten av 70tallet også, kanskje? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Filmen er fra 73 og går under navnet "Themroc". Endret 5. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Filmen er fra 73 og går under navnet "Themroc". Det er selvfølgelig riktig. Filmen anbefales alle som kan tenke seg å sjekke ut noe litt utenom det vanlige, og er ganske billig @Amazon.de Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da er det på tide med en ordentlig lett oppgave. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det Renaissance? Trenger du å spørre? Din tur, Bruckiania. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trenger du å spørre?... Nei, jeg gjør vel strengt talt ikke det, det skal vel litt til å råke på enda en film som er like visuelt imponerende som Renaissance. Hva er dette for en film? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Salmer fra kjøkkenet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, det er ikke det. Følgende bilder bør kunne være til hjelp: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Heavenly Creatures. Noen andre kan ta oppgaven, ikke tid til å finne ny før jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå