Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal vi se.. Han hadde lengre hår i Pulp Fiction, han hadde skikkelig langt i Michael, han hadde grått hår i Primary Colors.. Bart hadde han The Thin Red Line, crewcut i The Generals Daughter, og rastafletter i Battlefield. Det står mellom Domestic Disturbance og Swordfish... Jeg gjetter Swordfish? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal vi se.. Han hadde lengre hår i Pulp Fiction, han hadde skikkelig langt i Michael, han hadde grått hår i Primary Colors.. Bart hadde han The Thin Red Line, crewcut i The Generals Daughter, og rastafletter i Battlefield. Det står mellom Domestic Disturbance og Swordfish... Jeg gjetter Swordfish? Det stemmer, SteffyBoy. Godt resonement. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal vi se.. Han hadde lengre hår i Pulp Fiction, han hadde skikkelig langt i Michael, han hadde grått hår i Primary Colors.. Bart hadde han The Thin Red Line, crewcut i The Generals Daughter, og rastafletter i Battlefield. Det står mellom Domestic Disturbance og Swordfish... Jeg gjetter Swordfish? Det stemmer, SteffyBoy. Godt resonement. RoX0r! I am teh Travolta mastor. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 I'm on a roll here! Denne er kanskje litt verre, eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Road to Perdition? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Road to Perdition? Riktig igjen, SteffyBoy! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 airforce one? That is the incorrect answer. You're Fired! (Var dette bildet litt teit? Jeg husket scenen veldig godt, men har du bare sett filmen én gang skjønner jeg at du ikke forstår hvilken film det er.) Hint: Veldig løst basert på en bok av Jules Verne Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hvis jeg husker riktig så er det møkka filmen The Core. Endret 29. august 2004 av Godrick Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis jeg husker riktig så er det møkka filmen The Core. Det er den korrekte møkkafilmen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 møkkafilm det då alsåaste. Javel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 møkkafilm det då alsåaste. Javel Jepp, det skjønte jeg lite av. Godrick: bildet! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Dårlig kvalitet da. Endret 30. august 2004 av Godrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå