Njål Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Indiana Jones? Mneii... Noen som vil foreslå genre®? Lenke til kommentar
modin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Song of the south kan det være den? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Song of the south kan det være den? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvordan klarer dere og gjette filmer, det er jo helt umulig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvordan klarer dere og gjette filmer, det er jo helt umulig. Se avsindig mye film (og ikke bare nyeste nye storbudsjett fra Hollywood), ha god bildehukommelse, husk ansikter, vær flink til å assosiere. Men må si jeg ble litt imponert av modin som klarte Song of the South, ikke er den lett å få sett (Disney vil helst ikke snakke om den, og i hvert fall ikke gi den ut på DVD eller vise den på TV), og ikke var bildene akkurat typiske. Lenke til kommentar
modin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men må si jeg ble litt imponert av modin som klarte Song of the South, ikke er den lett å få sett (Disney vil helst ikke snakke om den, og i hvert fall ikke gi den ut på DVD eller vise den på TV), og ikke var bildene akkurat typiske. Vet, men akkurat det gjelder vel mest i USA tror den skal være lettere å finne i Europa, forøvrig var det Uncle Remus bildet som tok den. Egentlig kan dere bare poste, jeg har ikke DVDene mine med meg nå. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da poster jeg fra denne godbiten: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det Amelie? Minner litt om fotoboks-reperatøren.... Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det Amelie? Minner litt om fotoboks-reperatøren.... Sorry at jeg brukte så lang tid på å svare, har tatt bilder. Jepps, det er Amelie Din tur, JacEr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 farlig farevann (billy zane og sam neil) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Absolutt ikke. EDIT: Regner med det er "Dead Calm" fra 1989 du mener, min film er langt nyere. Endret 20. februar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Zwartboek. Fortsett den som vil. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bekreftes. En av 2006 mest undervurderte filmer, IMHO, ikke med tanke på utførelse, men med tanke på hvor lite den har blitt snakket om. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes hun ligner på piken i Benny's Video jeg, så det blir mitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå