TomJ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Raiders of the Lost Ark... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Good Night, and Good Luck? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Et bilde på morrakvisten: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Kjenner igjen fyren, men klarer ikke å plassere han. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dama er ikke en helt ukjent skuespiller hun heller. Et bilde til: Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kvinnen er Marilyn Monroe, filmen er jeg mer usikker på da det tydligvis er en av få filmer jeg ikke har sett med henne. Kan det være Hometown Story, jeg kan i hvertfall ramse opp 15 filmer det ikke er. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Riktig skuespiller, feil film. Kjent regissør. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Riktig skuespiller, feil film.Kjent regissør. Kan ikke huske scenene men det kan jo være fra Some Like it Hot, med tanke på Billy Wilder i såfall har du holdt deg unna alle scenene med gutta i Drag. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 i såfall har du holdt deg unna alle scenene med gutta i Drag. Tror jeg måtte ty til dem da jeg brukte SLIH for noen år siden. Men fremdeles feil film. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Bus Stop? Filmen er i farger og 2.35:1 så nei... Endret 9. februar 2008 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 i såfall har du holdt deg unna alle scenene med gutta i Drag. Tror jeg måtte ty til dem da jeg brukte SLIH for noen år siden. Men fremdeles feil film. Hva med The Asphalt Jungle jeg har den men har bare sett den når jeg var trøtt og kom kom hjem fra byen så jeg har neppe fått med meg mer en deler av den.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå