Montag Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Filmen vant 4 César i sin tid... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Diva? Spot on! Over til deg. Går forresten framover med din 250 ser jeg... Endret 3. februar 2008 av Montag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mesteparten av julebonusen gikk til twofifty-filmer, har fremdeles 4 på vei i posten, men etter det blir det tørke en stund fremover. Det blir sannsynligvis fremdeles en del twofifty-filmer når lønningene kan brukes fritt igjen, men filmene jeg nylig har sett fra listen har også gitt mersmak på reggisører og sjangerfilmer jeg ikke har brydd meg om tidligere. Ny oppgave: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det stemmer. Så den igjen for første gang på 15 år for noen dager siden, for en fantastisk film! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, den likte jeg godt, men jeg har dessverre ikke tid til å ta en ny en for jeg må pugge til prøve som er i morra. JacEr, hvis du vil, så kan du ta en ny. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da er det vel fritt frem for den som vil fortsette Lykke til på prøven. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det Soul Plane? jepp det er det Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Utmerket, her er neste: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mads Mikkelsen på tur? Da gjetter jeg Praha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 identety`? men aner at det ikke er en Amrikansk film alikevell Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, det er ikke den, og jo, den er amerikansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå