Snerk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Må være Historien om den gråtende kamel, eller hva? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Stemmer. Skal få sett den i morgen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Splendid! Her er neste: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Death of a President? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette er en av de tre filmene jeg skriver særemne om: Fritt frem til å si hva den ene filmen jeg skriver særemne om heter! Plusspoeng til den som klarer å finne ut hva problemstillingen min er. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Indeed, mamama sin tur. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette er en av de tre filmene jeg skriver særemne om: Fritt frem til å si hva den ene filmen jeg skriver særemne om heter! Plusspoeng til den som klarer å finne ut hva problemstillingen min er. Vi snakker vel om Fargo tenker jeg... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er jo greit å svare mellom filmene man ser Da var kvelden/nattens tredje film unnagjort og jeg skal gå og kose puta, så nok en gang så lar jeg oppgaven gå til første mann som føler for å legge ut noen bilder. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 nok en gang så lar jeg oppgaven gå til første mann som føler for å legge ut noen bilder. Da tar jeg en lett en... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Army of Darkness Director's Cut. Din tur, JR Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Bør gå rimelig kjapt. Kan kanskje være forvirrende, siden noen ser på den som en serie. Jeg føler mer det er en film som er delt opp i 10 deler Ja, nå ble det alt for lett, men det passer bra for jeg har ikke tid til å sjekke innom her på en stund. Endret 3. februar 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 det er band of brothers episode 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå