Juleniss1 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes det lignet på Henry Fonda jeg, men.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 er det my darling clementine? Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes det lignet på Henry Fonda jeg, men.. Tror jammen du har rett... Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) er det my darling clementine? Det er Fonda, men det er ikke Fonda i den filmen han har bart og er yngre i den rollen. Det er ikke 12 angry men heller der har han hvit dress. Noen andre forslag? Endret 1. februar 2008 av modin Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Elisha Cook? Det er Hitchcocks The Wrong Man. Skal vurdere om jeg gidder å finne fram noe å ta 'caps fra. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Elisha Cook? Det er Hitchcocks The Wrong Man. Skal vurdere om jeg gidder å finne fram noe å ta 'caps fra. Vel til mitt forsvar så ser jo Elisha Cook ut som en lav og stygg Henry Fonda, Henry Fonda er rå foresten. Mannen ser ut som verdens snilleste menneske. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Elisha Cook? Det er Hitchcocks The Wrong Man. Skal vurdere om jeg gidder å finne fram noe å ta 'caps fra. Vel til mitt forsvar så ser jo Elisha Cook ut som en lav og stygg Henry Fonda, Henry Fonda er rå foresten. Mannen ser ut som verdens snilleste menneske. Ikke i Ondt blod i Vesten. Ny oppgave: Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke i Ondt blod i Vesten. Vel egentlig var det netopp det som var greia, Sergio Leone, synes effekten av å bruke mannen som mer en noen andre både utsende messig og gjennom omfatende typecasting gjennom hele karieren. Hadde fått good guy stempelet i en rolle hvor han spiller grusom og ond, det å se den gode Fonda spille ond er en sterk effekt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror vi trenger enda flere hint her, Njål Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Er så lenge siden jeg så den at jeg kjenner ikke igjen noen av bildene, men kan det være Demons (1985)? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 kan det være Demons (1985)? Kan, og er. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ny oppgave: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er vel snakk om Police Story (tror jeg)... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Stemmer det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da skal noen andre få lov til å fortsette, jeg er midt i litt filmtitting og gidder ikke stoppe for å finne en film å ta litt bilder av... Eastern Promises var ikke dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå