Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Filmen har også vunnet Juryprisen ved Bratislava Internasjonale Filmfestival. Nå ble det vel lettere? Endret 18. januar 2008 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Det finnes ingen kinesisk film som har vunnet Golden Kinaree award. Men jeg tro kanskje filmen vi skal fram til er Mang shan, men er sannelig ikke sikker på det heller den har i hvertfall vunnet priser i Bratislave, men vet som kjent ingenting. Dine oppgaver blir bare google øvelser. Endret 18. januar 2008 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Det finnes ingen kinesisk film som har vunnet Golden Kinaree award.Men jeg tro kanskje filmen vi skal fram til er Mang shan, men er sannelig ikke sikker på det heller den har i hvertfall vunnet priser i Bratislave, men vet som kjent ingenting. Dine oppgaver blir bare google øvelser. Det er nok også feil, modin. Hjelper det om jeg sier at filmen er fra 2003 og kan skaffes på PK for kr 59,50? Endret 18. januar 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Svært så vanskelig dette var da... Vel, filmen har vunnet Sølvbjørnen ved Berlin Filmfestival. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Mang jing Det er korrekt. Anbefaler innkjøp, særlig når PK kan levere den så billig. Endret 18. januar 2008 av Montag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Anbefaler innkjøp, særlig når PK kan levere den så billig. Det kjøpet blir nok nedprioritert da jeg har som mål å komme opp på twofifty-nivået du er på nå innen sommerferien Ny oppgave: Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dette er ikke mye til bilde-quiz lenger, nesten alle oppgavene løses med skriftlige hint. Endret 18. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er bare å fortsette, Montag, trodde kanskje det var på tide å gjøre oppgavene lettere nå som det er helg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Regner med at denne oppgaven er betraktelig lettere enn den forrige... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 .45 Da slapp jeg visst å poste bilde av Milla. Din tur, Dimitrij. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da kjører vi på, denne regner jeg med går ganske fort. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Janghwa, Hongryeon. Fritt fram for nestemann. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Janghwa, Hongryeon. Fritt fram for nestemann. Selvfølgelig Spent på å se hvordan den amerikanske remaken kommer til å falle i grus i forhold til originalen. Jeg skjønner bare egentlig ikke hva som er vitsen med å lage en remake, når du allerede har en fantastisk film. Er det bare amerikanerne som enten ikke liker å lese tekster eller rett og slett må ha hele handlingen matet inn med teskje? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva er det med Njål for tiden? Har han ryddet bort alle DVDene til fordel for HD slik at han ikke kan lage oppgaver lenger? Uansett, ny oppgave: EDIT: Leif... Endret 19. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 The Simpsons Movie Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jepp, bekreftelse burde vel være unødvendig Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå