Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjerne, men ser helst at den har minimum 250 stemmer på IMDb.

Hehe, ikke grunn til bekymring, JacEr - denne filmen har noen tusen stemmer på IMDB.

Edit: Snerk og Movieheart: Blir fargefilm i min neste oppgave.

vlcsnap-915605628.jpg

vlcsnap-915510751.jpg

vlcsnap-915674561.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Men hvorfor svarte ikke Njål da. ;) Eller har han boikottet tråden, noe jeg velger, når det bare er oppgaver som hopper fram og tilbake mellom 2-3 personer.

Forresten, jeg skal gjøre det lettere for nestemann om ikke Njål returnerer. David Lean.

Lenke til kommentar
Da gjetter jeg på "Brief Encounter", selvom jeg enda ikke har sett den. Criterion-utgaven ble sendt 7.januar fra Amazon.com, men er enda ikke ankommet.

Noen som spanderer Criterion her :) Har akkurat slit meg gjennom The Trial i den dårligste kvaliteten som bare kan tenkes, og har bestemt meg for at fra nå skal jeg bestille mine filmer i dyre versjoner men spørs hvor lenge det holder da :(

Lenke til kommentar

Ok neste film:

post-88950-1200316168_thumb.jpg

post-88950-1200316175_thumb.jpgpost-88950-1200316181_thumb.jpg

Regner med at denne ikke er for hard, forøvrig en helt elendig DVD versjon som absolutt ikke gir denne filmen den æren den fortjener ser ut til å være produsert av gamle tv sendinger etc.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Er det Anthony Perkins på første bilde, til venstre?

Jepp det er Perkins, han er faktisk med på alle tre bildene selv om det ikke er så tydelig på denne elendige DVD utgaven, jeg skal kjøpe meg en annen versjon av filmen. Filmen er forøvrig egentlig i widescreen, bare denne utgaven som er tilpasset tv.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...