Caze Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå var det jo Fruktkakes tur da... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg glemte helt av å poste bilde så det er rett å gå videre etter 8 timer. Men jeg forstår det, bare noen andre enn Montag hadde postet så hadde vi alle vært lykkelige. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ...bare noen andre enn Montag hadde postet så hadde vi alle vært lykkelige. Hva, er du misfornøyd med mine lette oppgaver, eller? Det er jo t.o.m. fargefilm denne gangen.... Flere bilder: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som tør gjette land? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tipper Spania. Jeg har ikke sett filmen, men bildene så utrolig kjente ut likevel. Er den temmelig ny? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Italia? Jeg tipper Spania. Jeg har ikke sett filmen, men bildene så utrolig kjente ut likevel. Er den temmelig ny? Feil begge to. Filmen er IKKE europeisk. Athorb: Ja, filmen er relativt ny, den er godt under 10 år gammel. Flere bilder gjør det lettere... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er landet Brasil? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er landet Brasil? Reisen går til Brasil, ja. Om du også kan si meg hva filmen heter, blir jeg lett imponert. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 O Homem do Ano? Ta bort spørsmålstegnet, det er nemlig helt korrekt. Anbefaler forøvrig filmen på det sterkeste. Din tur,mamama. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hot diggity! Og takk for at du skrev "mamama", liker når folk skriver det Det kommer noen ut av skapet på bilde nummer 2: Endret 10. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Time Bandits fillern jeg trodde det skulle være litt vanskeligere jepp din tur, montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På tide med en lett en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå