Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd med kvaliteten her, blir bare postet dritt for tiden for en måned siden hadde vi det jo virkelig gøy, med fransk og italiensk film fra 50 tallet. Hva er det som blir postet nå straight to video release eller noe sånt? hver litt kreative da folk finn noen litt interesante filmer så kan man kanskje komme med noen små interesante detaljer rundt dem også. Jeg er i hvertfall kjangseløs så lenge det postes filmer jeg aldri har hørt om.

Lenke til kommentar

HjemmePCen min har tatt kvelden, og jobbPCen jeg sitter på nå har ikke VLC (enda). Neste mann som gjetter at jeg hadde tenkt å legge ut bilder fra Kubricks "Spartacus" kan få fortsette ;)

 

PS: Hvis Modin ønsker å starte en tråd som heter "Bildequiz - bare for filmer med under 100 stemmer på IMDb" støtter jeg forslaget fullt ut. I denne tråden er det oppgavegiver som bestemmer filmens periode, vanskelighetsgrad og kulturell viktighet. Slik mener jeg det skal fortsette.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
HjemmePCen min har tatt kvelden, og jobbPCen jeg sitter på nå har ikke VLC (enda). Neste mann som gjetter at jeg hadde tenkt å legge ut bilder fra Kubricks "Spartacus" kan få fortsette ;)

 

Er det Kubricks "Spartacus" du hadde tenk å legge ut, tro? :)

 

Denne burde ikke bli så vanskelig:

 

20071229140442ga9.th.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...