Labraxas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det stemmer meget godt det. Så da ble det din tur. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Endelig! Har bare gjettet feil hele helgen. Ny oppgave: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Flere hint. Legger meg om 5-10 minutter, så hvis ingen svar har kommet innen da, får dere vente til i morgen tidlig mht bekreftelse/avkreftelse: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er vel rimelig sikker på at dette er '58 utgaven av The Blob med Steve McQueen, har vel brukt den som oppgave selv en gang. Men venter på bekreftelsen, for jeg er ikke 100% sikker... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er vel rimelig sikker på at dette er '58 utgaven av The Blob med Steve McQueen, har vel brukt den som oppgave selv en gang. Men venter på bekreftelsen, for jeg er ikke 100% sikker... Bortsett fra at mannen i 1958 het Steven McQueen, er alt 100% korrekt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 n Sånn da fikk du med den også Ny oppgave: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er extrem usikker men: The Last Boyscout? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Feil film, men ikke dumt tenkt... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Også feil, jeg viste at bilde av de amerikanske fotball spillerene ville gjøre det litt verre Edit: Legge til litt bilder som avslører litt mer så kanskje det hjelper. Siste bilder før jeg skal på jobb... Endret 7. januar 2008 av Manx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 "The Rundown" aka "Welcome to the jungle", skulle jeg mene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "The Rundown" aka "Welcome to the jungle", skulle jeg mene Da mener du veldig riktig, artig film så den igjen her på HD DVD på søndagen og koste meg God natt Lenke til kommentar
modin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva har skjedd med kvaliteten her, blir bare postet dritt for tiden for en måned siden hadde vi det jo virkelig gøy, med fransk og italiensk film fra 50 tallet. Hva er det som blir postet nå straight to video release eller noe sånt? hver litt kreative da folk finn noen litt interesante filmer så kan man kanskje komme med noen små interesante detaljer rundt dem også. Jeg er i hvertfall kjangseløs så lenge det postes filmer jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De fleste er nok sjangseløse om det postes filmer de aldri har hørt om. Så bare fordi folk ikke poster euro-films fra '50-tallet så er det ikke morsomt? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bedre med litt aktivitet, fremfor "ping-pong" mellom 2-3 forummedlemmer som synes det er stas å ha sett "sjeldne" filmer... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Helt enig. Er mer fan av vanskelige bilder av filmer mange har sett. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) HjemmePCen min har tatt kvelden, og jobbPCen jeg sitter på nå har ikke VLC (enda). Neste mann som gjetter at jeg hadde tenkt å legge ut bilder fra Kubricks "Spartacus" kan få fortsette PS: Hvis Modin ønsker å starte en tråd som heter "Bildequiz - bare for filmer med under 100 stemmer på IMDb" støtter jeg forslaget fullt ut. I denne tråden er det oppgavegiver som bestemmer filmens periode, vanskelighetsgrad og kulturell viktighet. Slik mener jeg det skal fortsette. Endret 8. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HjemmePCen min har tatt kvelden, og jobbPCen jeg sitter på nå har ikke VLC (enda). Neste mann som gjetter at jeg hadde tenkt å legge ut bilder fra Kubricks "Spartacus" kan få fortsette Er det Kubricks "Spartacus" du hadde tenk å legge ut, tro? Denne burde ikke bli så vanskelig: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Three Kings? Black Hawk Down? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Three Kings? Black Hawk Down? Begge er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå