Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 føler jeg har sett bildet før, eller han i den scenen.... men tviler på at det er Assault on Precinct 13 ? Du har rett i at det er Assault on Precinct 13. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ahhh var veldig i tvil på den men her er en ny nøtt til dere: bare 4.52 mb igjen å laste opp går vell ann å sletta ting så jeg får plass igjen ? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har en følelse av å ha sett den (i hvert fall bilder e.l. av den). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Minner om en trailer jeg har sett fra en film som heter "The Painted Veil". Hvis det er den, er den bra? EDIT: Du kan slette eldre opplastinger til forumet fra kontrollpanel, under "valg" trykker du på "Administrere dine vedlegg". Endret 5. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) ah thx jacern, men nei er ikke den filmen...her er 2 nye bilder edit; jeg ga dere 3 bilder visstnok Endret 5. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 kan gi dere et lite hint da, filmen er nokså ny....fra 2005 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 The New World? nei det er ikke den heller. den har litt over 600 votes på imdb og har Awards: 3 wins & 5 nominations Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg har faktisk kjøpt denne filmen som du nå skal finne navnet på: Endret 6. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har på følsen at den neppe var verdt det du betalte for den, men det var vel neppe all verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvis det er en film med en del kampsport i, så lurer jeg på om jeg eier den. Karen som er på bildet under ser i hvertfall svært kjent ut. Har han spilt i en film med enten Bolo Yeung eller Cynthia Rothrock? Endret 6. januar 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er vel Lorenzo Lamas. Vet ikke hvilken film det er snakk om, men jeg tipper du tenker på denne, ItaloTorbjørn. Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er vel Lorenzo Lamas. Vet ikke hvilken film det er snakk om, men jeg tipper du tenker på denne, ItaloTorbjørn. Jeg tror faktisk jeg er en av de få her på forumet som har sett en film med moren hans, Arlene Dahl "Slightly Scarlet" hun er norsk amerikaner. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm, Lorenzo Lamas er jo konge Tipper det er Bounty Tracker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det er vel Lorenzo Lamas. Vet ikke hvilken film det er snakk om, men jeg tipper du tenker på denne, ItaloTorbjørn. Ah, Lorenzo Lamas! Grunnen til at jeg nevnte Bolo Yeung og Cynthia Rothrck, var fordi jeg har en slags boks med en rekke filmer der de to navnene + Lorenzo Lamas går igjen. Kunne dog ikke huske Lamas for øyeblikket, så jeg antok at han hadde spilt i en film med en eller flere av de andre. Nå som vi har Lamas på det rene, gjenstår det bare å finne riktig film... Endret 6. januar 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm, Lorenzo Lamas er jo konge Tipper det er Bounty Tracker. Korrrekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå