Ceaucescu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) The Right Stuff, Kaufman. Ha'kke tid til å legge ut ny oppgave. Så, førstemann gogo! Endret 4. januar 2008 av Zaeira Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 The Right Stuff, Kaufman. Ha'kke tid til å legge ut ny oppgave. Så, førstemann gogo! Bekreftes, for dem som måtte tvile Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kan det være Dead Silence ? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kan det være Dead Silence ? Det er det ikke, filmen har over 30,000 stemmer på imdb Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 disturbia! Så filnk du er da Kjør på! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Denne er kanskje ikke så vanskelig: Endret 4. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fight Club? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fight Club? Det var på tide! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg greier ikke ta bilder med vlc på denne pcen for øyeblikket, så noen andre kan fortsette. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rumble in the Bronx. Ser vondt ut for han som flekker ræv, litt etterpå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så den filmen en gang da jeg var liten. Enelig fant jeg ut va den heter Slår ikke han rauen hans i neste scene? Og blir ikke en fyr kuttet opp i biter i en sånn tømmerhoggins maskin? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så den filmen en gang da jeg var liten. Enelig fant jeg ut va den heter Slår ikke han rauen hans i neste scene? Og blir ikke en fyr kuttet opp i biter i en sånn tømmerhoggins maskin? Jo, han blir "slått" i rauen (nærmere pisket, ville jeg sagt ), og en fyr blir kuttet opp i biter av en tømmerhoggingsmaskin. Husker jeg satt og så denne, så plutselig ringte fetteren min og spurte om vi (og og broren min, som var de eneste hjemme) ville haen såkalt "LaserDisk(-spiller?)" og et par høytalere (en av de første versjonene av Dolby elns ). Vi takket ja, gikk de par hundre meterene for å hente den eldgamle LaserDisk-spilleren (vet ikke om det er det det heter, men den spiller i hvert fall LaserDisker ) og rundt tretti LaserDisker som han hadde samlet opp. Husker ikke hva han sa det var verdt da han kjøpte det, men tror det var litt over 10 000 (LaserDisk-spilleren og LaserDiskene tilsammen). Legger ikke opp ny før i morgen formiddag elns, da har forhåpenligvis Cryflopp bekreftet og jeg stått opp. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Husker at jeg så den filmen nårjeg var rundt 4-5 år Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Rumble in the Bronx. Ser vondt ut for han som flekker ræv, litt etterpå. stemmer godt det, din tur nå Ubersviker Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Rumble in the Bronx. Ser vondt ut for han som flekker ræv, litt etterpå. stemmer godt det, din tur nå Ubersviker Måtte få det beskreftet først. Kjøpte to andre filmer i samme slengen som den (Jackie Chan-boks elns), selv om jeg var veldig sikker. Anyways, her er ny. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) føler jeg har sett bildet før, eller han i den scenen.... men tviler på at det er Assault on Precinct 13 ? Endret 5. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå