mamama Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Typisk Australia, spør du meg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Typisk Australia, spør du meg. Dessverre er det feil. Vi skal til New Zealand. Denne kultfilmen er litt over 20 år gammel. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Death Warmed Up? Nei, det er feil. Filmen vi skal fram til har betydelig bedre IMDB rating. Edit: Thendrup, det er også feil. Edit2: Dere burde konsentrere dere litt om bilde nr 10... Endret 8. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 The Quiet Earth? Neh. Er maorier viktige i filmen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 The Quiet Earth? Neh. Er maorier viktige i filmen? Det var gutten sin. Og ja, maorier er viktig i filmen, da en av hovedpersonene er nettopp maori. Da har du min tillatelse til å komme med ny oppgave. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jippi! Syntes de lignet på maorier men coveret på imdb gjorde meg usikker. Hvis jeg derimot hadde søkt etter bilder i google hadde jeg funnet mannen med pumphagle i munnen og pipen ville fått en mer selvsikker lyd. Ny oppgave: Endret 8. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er Christine, er det ikke? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er Christine, er det ikke? Det er det, vettu Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er så dette for en film? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Flere bilder, samme film: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom nettopp hjem fra kinoen etter å ha sett American Gangster sammen med ett sett besteforeldre, vi var skjønt enige alle tre om at det var en veldig bra film. Filmen som for øyeblikket er i fokus i denne tråden er også veldig bra, og jeg håper og tror det er en hel del av dere som har sett denne. Her er ett par bilder som bør gjøre det hele så meget enklere: Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) The Player. Ny oppgave: Forresten så sa min 9 år gamle fint kalibrerte CRT-skjerm takk for seg tidligere i dag så nå tar jeg screenshot på en dårlig LCD-skjerm med 1024x768 i stedet for 2048x1536. Meget irriterende tilfelle. Hvis en bergenser har en skjerm til overs tar jeg gladelig i mot Endret 9. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Beklager at det har tatt så lang tid, har hatt mye lekser og problemer med internett. Flere bilder gjør det nok lettere: Endret 9. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Godtfolk da, det må da være noen som kjenner igjen minst en av disse som er avbildet? Filmen er 7 år gammel. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Scary Movie? Det er dessverre feil. Tre bilder rett fra IMDB: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå