Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gjerne, men da noe litt mer mainstream? Jeg har vel egentlig veldig lite mainstream i samlingen, men tror at neste oppgave i alle fall kan regnes under det mindre obskure... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tar vel ikke veldig feil hvis jeg sier Klaatu barada nikto! Og noen andre kan ta oppgaven (nei, ikke Montag. ). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Tar vel ikke veldig feil hvis jeg sier Klaatu barada nikto! Og noen andre kan ta oppgaven (nei, ikke Montag. ). Det er selvsagt korrekt. For de som skulle lure, lyder filmen navnet "The Day the Earth Stood Still". Da er det visst fritt fram, folkens. Endret 7. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Får ta en film som mange har sett da men gjøre det vansklig i starten Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Minte meg om 28 Weeks Later (?) Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Herrejesus hvordan er det mulig Trodde jeg skulle more meg med denne i hele kveld jeg Jaja bare å fortsette da, ikke montag oppgave ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) EDIT: Hvorfor ble bildet plutselig så veldig lite? EDIT 2: Nå er det stort igjen, skjønner ikke hva som skjedde der Endret 7. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Good bye, Lenin Endret 7. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Montag: Riktig, det er filmen Goodbye Lenin, ja! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Et siste bilde før jeg drar igang fredagsfilmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ut for at vi må gjette land. Noen som vil begynne? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det den britiske filmen hvor han prøver å drepe en fyr? En robot i basenget, John Cleese og greier. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Er det den britiske filmen hvor han prøver å drepe en fyr? En robot i basenget, John Cleese og greier. Ingen robot i noe basseng her, nei. Andre forslag? Endret 7. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Ingen som tør gjette land engang? Filmen er IKKE amerikansk eller engelsk. Endret 8. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Filmen er IKKE amerikansk eller engelsk. Filmen er engelskspråklig.... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Filmen er IKKE amerikansk eller engelsk. Filmen er engelskspråklig.... Vi skal til den sørlige halvkule... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Er den fra Australia eller New Zealand? Endret 8. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Australia eller New Zealand? Bestem deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå