Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan være helt håpløst, for jeg har ikke fått sett de tre fargene enda kjøpte de for en tid siden, men kan det være en av dem?

Mulig det er et helt latterlig forslag siden jeg ikke har sett dem enda.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Dette kan være helt håpløst, for jeg har ikke fått sett de tre fargene enda kjøpte de for en tid siden, men kan det være en av dem?

Mulig det er et helt latterlig forslag siden jeg ikke har sett dem enda.

Går utfra at du tenker på Kieslowksis (som forresten er polsk) trilogi "Trois couleurs"; det er IKKE rett svar her. Regissøren vi skal fram til døde i USA.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste.

Er det denne filmen da: Vanya on 42nd Street må innrømme at jeg ikke så det utifra bildene men er vel uansett greit å komme videre?

Lenke til kommentar
Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste.

Er det denne filmen da: Vanya on 42nd Street må innrømme at jeg ikke så det utifra bildene men er vel uansett greit å komme videre?

Mangler litt på dine Malle kunnskaper, men vi nærmer oss i alle fall.

Lenke til kommentar

Mangler litt på dine Malle kunnskaper, men vi nærmer oss i alle fall.

Det står at det var hans siste film på wikipedia i hvertfall, men skal innrømme at jeg nok ikke har hørt om Malle i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...