Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan det være USA? Nei, vi skal IKKE over dammen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sørover til Tyskland? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sørover til Tyskland? Ikke noen tysk reklamefilm dette. Andre forslag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det ser mer ut som Europa... muligens Tsjekkia eller Polen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det ser mer ut som Europa... muligens Tsjekkia eller Polen? Eneste rette delen av svaret ditt er at vi befinner oss i Europa. Flere forslag? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Såg spansk ut...hmm.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Såg spansk ut...hmm.. Vi nærmer oss... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Utifra skiltet på bilen vil jeg tro det er snakk om Frankrike. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Utifra skiltet på bilen vil jeg tro det er snakk om Frankrike. Du har dine bilskiltkunnskaper i orden. Vi skal altså til Frankrike. Hva heter så filmen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Filmen er fra 90tallet. Endret 5. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Filmen er laget av en av Frankrikes største regissører. Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Dette kan være helt håpløst, for jeg har ikke fått sett de tre fargene enda kjøpte de for en tid siden, men kan det være en av dem? Mulig det er et helt latterlig forslag siden jeg ikke har sett dem enda. Endret 6. desember 2007 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Dette kan være helt håpløst, for jeg har ikke fått sett de tre fargene enda kjøpte de for en tid siden, men kan det være en av dem? Mulig det er et helt latterlig forslag siden jeg ikke har sett dem enda. Går utfra at du tenker på Kieslowksis (som forresten er polsk) trilogi "Trois couleurs"; det er IKKE rett svar her. Regissøren vi skal fram til døde i USA. Endret 6. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste. Endret 6. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste. Er det denne filmen da: Vanya on 42nd Street må innrømme at jeg ikke så det utifra bildene men er vel uansett greit å komme videre? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste. Er det denne filmen da: Vanya on 42nd Street må innrømme at jeg ikke så det utifra bildene men er vel uansett greit å komme videre? Mangler litt på dine Malle kunnskaper, men vi nærmer oss i alle fall. Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bonushint: Denne franske regissøren døde altså på nitttallet i USA, nærmere bestemt i Beverly Hills. Filmen vi skal fram til var en av hans aller siste. Er det denne filmen da: Vanya on 42nd Street må innrømme at jeg ikke så det utifra bildene men er vel uansett greit å komme videre? Mangler litt på dine Malle kunnskaper, men vi nærmer oss i alle fall. Det står at det var hans siste film på wikipedia i hvertfall, men skal innrømme at jeg nok ikke har hørt om Malle i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå