JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg er ikke sikker på at det er "The Hurricane", tipper "Goodbye Bafana". Endret 4. desember 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ok, vel hvis jeg har rett (ingen svar før vi får det bekreftet for å unngå rot). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. desember 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du må ikke stole på meg, Fruktkake. Jeg ser nå at Dennis Haysbert fra filmen JackEr nevner, er veldig lik på personen på forrige side. Jeg trodde det var Denzel Washington, jeg . De liknet jo, da! Goscinny Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er ikke sikker på at det er "The Hurricane", tipper "Goodbye Bafana". Goodbye Bafana er riktig. Så Fruktkake tok nok feil. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror Dennis Haysbert må være enegget tvilling med Denzel jeg! Makan til lik person skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes igrunn det ligner mer på Washington enn Haysbert (på det bildet ihvertfall), var mer bekledningen og fengselet jeg tok det på. Ny oppgave: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 MASH er korrekt. Jeg våger påstanden; Donald Sutherland er blandt 70-tallets morsomste menn! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jævla kul fyr vaffal. Endret 4. desember 2007 av athorb Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde han blondt hår da og var damen så ung? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Åpenbart, fordi det er korrekt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ny oppgave. Lett film, (forhåpentligvis) vanskelige bilder: Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) JFK (1991). Endret 4. desember 2007 av Caze Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du er pinadø skummel. Trodde det skulle være umulig å se fra de bildene. Din tur. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 et ser ut som en julefilm.. Blir alltid satt ut når dere skriver lett film og jeg ikke aner hva det er. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er ikke en utpreget julefilm... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ser i allefall et juletre, og det er juletid. Så feil kan man ta (noe jeg gjør veldig ofte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå