Panerai Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 helt på jordet er bedre enn å være på feil jordet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 helt på jordet er bedre enn å være på feil jordet. Hehe, du var nok på feil jorde også. Kort sagt, ditt forslag var riv ruskende galt. Filmen er forøvrig satt til 30tallet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Regissøren dedikerte en av de aller største prisene filmen fikk til Billy Wilder, som ringte ham opp noen dager senere og sa: Hei,......., jeg er Gud. Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Regissøren dedikerte en av de aller største prisene filmen fikk til Billy Wilder, som ringte ham opp noen dager senere og sa: Hei,......., jeg er Gud. I såfall er det Belle Époque. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Regissøren dedikerte en av de aller største prisene filmen fikk til Billy Wilder, som ringte ham opp noen dager senere og sa: Hei,......., jeg er Gud. I såfall er det Belle Époque. Ta deg en julemarsipan, det er selvsagt rett. (For de som skulle lure: Prisen det refereres til over er Oscar for Beste fremmedspråklige film) Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ok da slenger vi på neste film: Ok gjett i vei Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er Bus Stop. Mm det er bus stop. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror noen andre skal få overta oppgaven. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Slenger jeg opp en igjen da. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, du liker virkelig denne, jr Big Trouble in Little China Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, du liker virkelig denne, jrBig Trouble in Little China Jepp gjør det. En av favorittene mine. Tenkte jeg skulle legge ut akkurat dette bildet for å folk litt på avveie å kanskje tenke på en av Mortal Kombat filmene. Er nok det første de fleste tenker på når de ser Rayden. Ja Ja, greit med noen fillmer som folk tar fort også Your Up Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da nytter jeg høvet til å reklamere litt for en av mine absolutte favorittfilmer. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hint: Sigøynere Flere bilder gjør det lett: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Montag, la du ikke ut denne filmen som oppgave for 3 måneder siden? Har du begynt å resirkulere? Black Cat, White Cat. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Så det var en ordentlig film, altså? Trodde Montag hadde fått tak i extended-cuten til Djuice-reklamene fra Belik. Det tror jeg om svært mange av hans oppgaver. Endret 4. desember 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Montag, la du ikke ut denne filmen som oppgave for 3 måneder siden? Har du begynt å resirkulere? Black Cat, White Cat. Stemmer godt på alle punkter, crs. Anbefaler alle dere som ikke har fått sett denne filmen å gå til innkjøp snarest - en slik humørspredende perle av en film skal man lete lenge etter. Endret 4. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Så det var en ordentlig film, altså? Trodde Montag hadde fått tak i extended-cuten til Djuice-reklamene fra Belik. Det tror jeg om svært mange av hans oppgaver. Ha, ha! Den var bra Kom med ny film, Fruktkake. The Hurricane fra '99 er vel riktig? Goscinny Endret 4. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå