Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 På tide med en lett en igjen. Liker ikke at du sier det om filmer jeg aldri har sett Det er lite å gjøre med det, men du kan jo gjette land...mange her som liker å gjøre det. Flere bilder. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Er den fransk? Tja, delvis i alle fall... Flere land i Europa? Endret 2. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fransk-språkelig? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fransk-språkelig? Hehe, du har skjønt framgangsmåten... Nei, den er ikke det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 1900 da kanskje? Godt forsøk, men jeg må nok skuffe deg der, Modin. Hint: Frankrike er inne på produksjonssiden. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den er ikke fra Italia altså? Det er det jeg først tenker når jeg ser bildene i alle fall. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den er ikke fra Italia altså? Det er det jeg først tenker når jeg ser bildene i alle fall. Italia har ikke hatt labbene sine borti denne filmen meg bekjent. Flere bilder gjør det lettere: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vi skal IKKE til Øst-Europa... Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Transen? Får meg jo til å tenke på Almodovar med en gang han har jo transer i en rekke filmer, men han lager jo bare filmer fra dagens spanske samfunn desuten har jeg sett nesten alle. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Transen? Får meg jo til å tenke på Almodovar med en gang han har jo transer i en rekke filmer, men han lager jo bare filmer fra dagens spanske samfunn desuten har jeg sett nesten alle. Stemmer at det IKKE er Almodóvar. Noen som kjenner igjen denne karen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som tør gjette land? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Filmen er under 20 år gammel og fåes på PK for 99kr. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Filmen er fra 90tallet. Jeg er sikker på at mange av dere har denne i hyllen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 spansk? Ja, det kan du absolutt si. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) jeg hadde ikke trodd dette skulle være så vanskelig. Filmen er tross alt nedlesset av det som kan oppdrives av priser, deriblant hele 9 Goyaer. Endret 3. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan det være delikatessen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan det være delikatessen? Det er nok helt på jordet. Nytt forsøk, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå