JacEr Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Stemmer. Passer bra som morgenunderholdning når man er bakfull... Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Stemmer. Passer bra som morgenunderholdning når man er bakfull... Skal innrømme at det er litt under min verdighet og at jeg ikke har sett den, tenkte bare det var den når jeg så regnet. Men er dog enig at man må tilpasse filmen litt etter tilstanden, kom halvfull hjem fra byen i går og forsøkte meg på Takoskys sovietiske mesterverk "Solaris" og innså vel ganske raskt at jeg neppe var i en tilstand hvor filmen opplevdes temmelig givende PS. Jeg ser den derimot nå, og ny film blir postet når jeg kommer til pausen mellom disk 1 og 2. Endret 1. desember 2007 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ok her kommer ny film: Ok gjett i vei, og det skulle vel være relativt enkelt! Endret 1. desember 2007 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Et lite hint til? Hehe kan ikke tenke meg at det er så mange andre som er hjemme på lørdagskvelden nå så jeg kan jo hjelpe deg litt, vi snakker skandinavisk film! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det den svenske "kondom-sprettert"-etteller annet? Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det den svenske "kondom-sprettert"-etteller annet? Har aldri hørt om den filmen er du seriøse finnes det virkelig en slik film, men uansett det stemmer at den er svensk. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det den svenske "kondom-sprettert"-etteller annet? Har aldri hørt om den filmen er du seriøse finnes det virkelig en slik film, men uansett det stemmer at den er svensk. Han tenker nok på Kådisbellan, som het Gummispretterten på norsk. Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Han tenker nok på Kådisbellan, som het Gummispretterten på norsk. Uansett hvis noen skulle lure er det ikke den... Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå bør dere ta den, hvis dere er sånn over gjennomsnittlig filminteresert, dette er en av svenskenes største. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er i alle fall noe enormt kjent med denne guttungen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Shot in the dark: Mitt liv som hund? Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Da har du nok sett filmen for han har ikke gjort så mye annet, wiki siden sier at han jobber i svensk tv i dag, men han er voksen i dag mange år siden dette. Shot in the dark: Mitt liv som hund? Stemmer!! PS. Lasse er vel ikke svenske største regissør (les: Bergman) men, helt klart den som har gjort størst suksee med engelskpråklige filmer. Selv synes jeg mitt liv som hund er en fantastisk film, og samme med Cider Hus Reglene og Gilbert Grape. Endret 2. desember 2007 av modin Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lenge siden jeg har sett Mitt liv som hund nå. Den må jeg få sett igjen. Ny oppgave: Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lenge siden jeg har sett Mitt liv som hund nå. Den må jeg få sett igjen. Født 1993..., det er vel neppe veldig lenge siden du så den sist... Kan ikke helt se at det er en film for de som er veldig mye yngre enn 14. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan jo hende han så filmen for en del år siden, selv om han ikke var i målgruppen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så den med min far. Fler bilder: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke Rushmore? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke Rushmore? Jo det er Rushmore. Trodde den skulle være litt vanskeligere, jeg. Din tur. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå