Dimitrij Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1408 Right you are. Knallfilm. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ny oppgave.......... Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 PTU? Stemmer det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ny oppgave. Tar en enkel en. En av mine all time favoritter. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) In the heat of the night. "They call me Mister Tibbs." Endret 22. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) In the Heat of the Night, utrolig bra film Edit: ()%&("##¤ Endret 22. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 In the heat of the night. "They call me Mister Tibbs." Selvsagt Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som tør gjette land? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Noen som tør gjette land? Jeg kan si så mye som at det IKKE er USA. Noen som tør prøve seg nå? Jeg er sikker på at mange her har denne eller andre filmer som denne regissøren har gjort stående i dvdhylla ( noe annet ville være synd og skam). Endret 22. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Flere bilder gjør det lettere... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg tror du overvurderer de fleste av oss her... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå har jeg ikke sett den siden den var relativt ny, men Yimou Zhangs Yao a yao yao dao waipo qiao/Shanghai Triad. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå har jeg ikke sett den siden den var relativt ny, men Yimou Zhangs Yao a yao yao dao waipo qiao/Shanghai Triad. Det stemmer godt det, Njål. Synes du burde unne deg et gjensyn, ikke minst med tanke på nydelige Li Gong... Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vær så snill ikke mer asiatiske film jeg ser veldig lite asiatisk film dessverre, nå har det jo vært asiatisk flere ganger på rad. Europeisk? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva mener du, modin? Dette er jo tråden hvor man kan vise frem hvor kul man er, fordi man har sett "sjeldne" filmer... Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva mener du, modin? Dette er jo tråden hvor man kan vise frem hvor kul man er, fordi man har sett "sjeldne" filmer... Selvsagt vet jeg det da, ser jo sjeldene filmer jeg også, men ikke asiatiske i dag er foresten untaket da jeg så Chichiro og heksene i dag. Ellers så tror jeg at de asiatiske filmene jeg har sett hele mitt liv kan telles på to hender, det er rett og slett ikke tid til å få med seg å se alt Skulle gjerne sett mer asiatisk film da, problemet både med filmer og bøker er jo at man må velge man har rett og slett ikke tid til å se alt. Der jeg er aller svakest er moderne amerikansk film, da det er aller nederst på min prioriteringsliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå