Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vi er i Asia ja? You might say that; I couldn't possibly comment. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå ble det vel lett? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Die hard 4? Har ikke sett den, ei tror jeg du ville sett den... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 funderer på om det ikke er en øøørliten sjans for at det kanskje kan være the matador? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 funderer på om det ikke er en øøørliten sjans for at det kanskje kan være the matador? Veeeldig bra, Flexo. Det stemmer på en prikk. (Var det forresten bikkja som humpet leggen til Pierce som gjorde utslaget?) Din tur! Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er i hvertfall ikke den Matador jeg har sett, men er vel flere filmer med det navnet. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, nei, trengte ikke gå tilbake for å finne flere bilder. Sett den 3 ganger så kjente igjen barscena ganske kjapt. Men her er en ny en dere kan bryne dere på.. :!: Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nei, da hadde den vel ikke hørt hjemme i denne tråden. Det ville blitt for dumt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nei, da hadde den vel ikke hørt hjemme i denne tråden. Det ville blitt for dumt. Hm? MASH er da en film. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Film også ja, det er nå ihvertfall ikke den da. Filmen vi skal fram kom ut ganske mye senere. Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Film også ja, det er nå ihvertfall ikke den da. Filmen vi skal fram kom ut ganske mye senere. Kan vel ikke være så veldig mye senere, da den er i 1.33/1 selv ikke når Mash kom i 1970 var dette et vanlig format hvis det ikke er snakk om film fra andre deler av verden da. Men jeg gjetter Deer Hunter, da filmen i det minste ser ut til å omhandle Vietnam da. Endret 12. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er i hvertfall ikke den Matador jeg har sett, men er vel flere filmer med det navnet. KJan vere det. Kjenner ikkje igjen filmen, men har sett ein som heiter The Matador. I den filmen var Pierce (nokon som nemnde han?) i hvert fall. Var veldig morosam, spesielt vitsen Pierce (?) fortalde. Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Det er i hvertfall ikke den Matador jeg har sett, men er vel flere filmer med det navnet. KJan vere det. Kjenner ikkje igjen filmen, men har sett ein som heiter The Matador. I den filmen var Pierce (nokon som nemnde han?) i hvert fall. Var veldig morosam, spesielt vitsen Pierce (?) fortalde. Det var ment som en spøk selvsagt vet jeg at det er flere filmer som heter matador. Jeg siktet til Almodovars matador, som jo er en helt annen film, som handler om mennesker som blir tent av å drepe partneren under sex. Anbefalles på det varmeste, en vakker og sensuell film, med en ung Antonio Banderas i hovedrollen, som ser asosial raring med overnaturlig evner. Endret 12. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Film også ja, det er nå ihvertfall ikke den da. Filmen vi skal fram kom ut ganske mye senere. lol, du som hadde posta bildet, ja. Eg rotar. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Film også ja, det er nå ihvertfall ikke den da. Filmen vi skal fram kom ut ganske mye senere. Når jeg tenker meg om kom den faktisk ut i samme tiåret som MASH, altså på 70-tallet. Så, så mye senere blei det vel ikke, men men. Benytter anledningen til å poste et nytt bilde av leke-soldatene som er hovedpersonene i filmen. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 På tide med et bilde til eller? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Okay, sjef! vietnamfilm for de av dere som ikke har skjønt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå