modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Nei, det er nok en god del år for tidlig, så ser det vel neppe ut som en komedie hvis man skal se bildene jeg la ut. Ser du de krystalskarpe bildene, så skjønner man at det ikke er en film fra 30 tallet for å si det sånn. Endret 11. november 2007 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Ok legger ut et par bilder til: Endret 11. november 2007 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 PS. Det er bare å gjette i vei ingen forslag er dumme, se litt på den første gatescenen jeg la ut det kan være et hint. Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Løvenes konge? Nei, men bra forslag Kan gi et lite hint om at det er en "ungdomsfilm" av en som senere skulle bli veldig stor akkurat som forrige, film. Ok da legger jeg ut den mest kjente scenen i filmen: Og en scene som røper hva den mannlige hovedpersonen har som yrke: Og den kvinnelige: Hun driver en form for opptreden, vis det ikke kommer klart fram at det er et typisk backstage skifterom. Forøvrig kan jeg nevne at det første bildet jeg postet er en montasje av et infarødt filmet klipp som sveiper om og om igjen over skjermen, som skal symbolisere den mannlige hovedpersonens drøm. Det er en helt klar refferanse til Serei Eisenstein, og selv om det virker litt vel pretensiøst i denne filmen, så peker det helt klart mot mannens videre kariere. Endret 11. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du d travelt med å få oppgaven unna, Modin? Killer's Kiss av Kubrick. Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du d travelt med å få oppgaven unna, Modin?Killer's Kiss av Kubrick. Neida dessuten regnet jeg med at du kunne den, vel jeg skal legge meg snart. Synes foresten Gucho Marx var et hærlig forslag, og ikke menst den Cohen greia. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mange her som ønsker mer s/h film i neste oppgave? Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mange her som ønsker mer s/h film i neste oppgave? Kanskje vi skal prøve litt farger igjen begynner å bli en stund siden sist, forøvrig må jeg bare si at den IR scenen er noe av det kuleste jeg har sett på film. Så opplagt refferanse til en av heltene fra en ung Kubrick at det nesten blir litt morsomt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Mange her som ønsker mer s/h film i neste oppgave? Endret 11. november 2007 av Snerk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva med en film som er under 30 år gammel? Mange som detter at på lasset når S/H-filmer blir presentert på løpende bånd... Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hva med en film som er under 30 år gammel?Mange som detter at på lasset når S/H-filmer blir presentert på løpende bånd... Du har ikke skjønt det den siste bra filmen ble laget for 30 år siden, Star Wars kom i 1977 og markerte starten på den kommersielle blockbuster æraen, og slutten på New-hollywood. Unntaket er selvsagt europeisk film og amerikansk indie/arthouse film Endret 11. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Folket har talt og da blir det fargefilm igjen (og den er garantert under 30 år, datating). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå ble det vel lett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dumbo? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Dumbo? Hehe, det er jaggu rett... Flere gode forslag? Filmen er mindre enn 12 år gammel. Edit: Et så godt forslag fortjener sannelig et nytt bilde. Vi holder oss til dyreriket... Endret 11. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dumbo? i thought it was funny vi er i Asia ja? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et siste bilde for kvelden... Nå bør det ringe noen bjeller snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå