Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Den filmen har jeg jo sett, men husker ikke hvem det var, da jeg har en viss interesse for gamle classic-hollywood filmer. Men kan det være "Gentelmens agreement", nei det er vel ikke den...

Skal jeg være småfrekk nok til å foreslå to da, kanskje "All About Eve", det er vel i hvertfall noe Darryl F. Zanuck greier tenker jeg.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den filmen har jeg jo sett, men husker ikke hvem det var, da jeg har en viss interesse for gamle classic-hollywood filmer. Men kan det være "Gentelmens agreement", nei det er vel ikke den...

Skal jeg være småfrekk nok til å foreslå to da, kanskje "All About Eve", det er vel i hvertfall noe Darryl F. Zanuck greier tenker jeg.

Hverken Gentleman's Agreement, All about Eve, eller en tøddel Zanuck i denne.

Filmen er fra noen år tidligere enn forrige oppgave.

Lenke til kommentar
Men når vi snakker om en av filmbransjens rikeste tenker jeg lett Howard Hughes.

Jeg sa ikke rikeste, jeg sa best lønnede (stor forskjell, Hughes var steinrik gjennom arv lenge før han begynte med film, og tjente store penger på andre ting enn film gjennom det meste av sitt liv).

Lenke til kommentar
The Producers av Mel Brooks da tenker jeg!

Seriøst?

The Producers i farger fra 1968, oppgaven i s/h, og fra noen år før forrige oppgave (dvs før 1947)?

Vet bare surr det var kun fordi jeg, tenkte navnet, jeg bare surrer nå så uansett ikke når forrige film ble laget.

PS. Ser du at mannen i bakgrunn på det andre bildet i den siste posten din er prikk lik Pierce Brosnan!

PSS. Jeg tror jeg vet hvilken film det er, men skal ikke foreslå noe mer for å hindre å gjøre det mer pinlig for meg selv, men jeg er veldig spent på hva det er da.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...