Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt morro med sånne bilder også, men jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke har sett denne filmen og heller ikke aldri kommer til å se den. Grunn? Crappy bildekvalitet, å antaglivis Crappy lydkvalitet. For meg er bilde å lyd VELDIG mye av opplevelsen, å her får jeg nok lite av det :) Regner med at en av dere "oldtimer" film elskere tar den rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke har sett denne filmen og heller ikke aldri kommer til å se den.

I såfall går du glipp av et mesterverk - jeg synes du burde gi den en sjanse i alle fall.

Er ikke det Forgotten Silver?

Og om det er det ble du (JimRamse) akkurat eid av Montag og Peter Jackson.

Hehehehe, det var gutten sin. :thumbup: Genial film, ikke sant?

Din tur.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Er ikke det Forgotten Silver?

Og om det er det ble du (JimRamse) akkurat eid av Montag og Peter Jackson.

Jepp, gikk rett på der gitt. Filmen var jo relativ ny. Men bildekvaliteten ser fremdeles crappy nok ut til at jeg "hopper" over den selv om jeg skulle gå glipp av noe.

Lenke til kommentar
Jepp, gikk rett på der gitt. Filmen var jo relativ ny. Men bildekvaliteten ser fremdeles crappy nok ut til at jeg "hopper" over den selv om jeg skulle gå glipp av noe.

Gjør litt mer research før du sier nei til en film neste gang.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Gjør litt mer research før du sier nei til en film neste gang.

Tja det er din mening. Ut fra bildene jeg så, å det jeg har lest om den er den ABSOLUTT ingen film for meg. Kan være så bra den bare vil. Smaken er forskjellig fra person til person heldigvis. :) Nok off topic. Skal bli morro å se jeg er like mye på jordet når neste bildet kommer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...