B4stian Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er filmen over 60 år gammel? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil nå tippe over 90 år, jeg. Dette siste bildet ser faktisk svært kjent ut, men siden jeg ikke kan skryte på meg å ha sett filmen, er jeg like langt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skulle til å si det samme. Med så crappy kvalitet bør den være fra før 1.verdenskrig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) All Quiet on The Western Front fra 1930? Hvis det er rett, da kan noen andre overta. Endret 6. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Huff, hva har jeg gjort *ikke ønske mer sepia* Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Regner med mange husker denne flotte scenen... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er litt morro med sånne bilder også, men jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke har sett denne filmen og heller ikke aldri kommer til å se den. Grunn? Crappy bildekvalitet, å antaglivis Crappy lydkvalitet. For meg er bilde å lyd VELDIG mye av opplevelsen, å her får jeg nok lite av det Regner med at en av dere "oldtimer" film elskere tar den rimelig kjapt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er ikke det Forgotten Silver? Og om det er det ble du (JimRamse) akkurat eid av Montag og Peter Jackson. Endret 6. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke har sett denne filmen og heller ikke aldri kommer til å se den. I såfall går du glipp av et mesterverk - jeg synes du burde gi den en sjanse i alle fall. Er ikke det Forgotten Silver? Og om det er det ble du (JimRamse) akkurat eid av Montag og Peter Jackson. Hehehehe, det var gutten sin. Genial film, ikke sant? Din tur. Endret 6. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Den er herlig ja. Jeg tror du får fortsette med tanke på at jeg egentlig skriver en litterær analyse her. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er ikke det Forgotten Silver? Og om det er det ble du (JimRamse) akkurat eid av Montag og Peter Jackson. Jepp, gikk rett på der gitt. Filmen var jo relativ ny. Men bildekvaliteten ser fremdeles crappy nok ut til at jeg "hopper" over den selv om jeg skulle gå glipp av noe. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jepp, gikk rett på der gitt. Filmen var jo relativ ny. Men bildekvaliteten ser fremdeles crappy nok ut til at jeg "hopper" over den selv om jeg skulle gå glipp av noe. Gjør litt mer research før du sier nei til en film neste gang. Endret 6. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg er dum! Har jo Forgotten Silver og har sett litt av den! Burde kjent igjen noe av det der.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jepp, gikk rett på der gitt. Filmen var jo relativ ny. Men bildekvaliteten ser fremdeles crappy nok ut til at jeg "hopper" over den selv om jeg skulle gå glipp av noe. Gjør litt mer research før du sier nei til en film neste gang. Tja det er din mening. Ut fra bildene jeg så, å det jeg har lest om den er den ABSOLUTT ingen film for meg. Kan være så bra den bare vil. Smaken er forskjellig fra person til person heldigvis. Nok off topic. Skal bli morro å se jeg er like mye på jordet når neste bildet kommer.... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 På oppfordring, ny grei oppgave... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Flere bilder gjør det lett... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) kanskje noen vil gjette land? Endret 7. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Danmark? Du er nok på blåbærtur igjen, JimRamse. Andre forslag? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 definitivt fransk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå