JimRamse Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tar vi en lett en..... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det The Villain det bildet er hentet fra? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det The Villain det bildet er hentet fra? Selvsagt. Er vel eneste gangen jeg har sett Arnold i Cowboy utstyr. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har hatt den filmen i To Buy haugen en stund nå, må ta og få sett denne da den virker hysterisk. Vi forsetter med nok en lett en: Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er noe veldig kjent med bildet ihvertfall. Ja Ja, får se om navnet til den kommer til meg etterhvert. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fantastisk irriterende dette, alle bjellene ringer når jeg ser dette bildet. Men hvordan film det, det kommer jeg ikke på. Må få tittelen på denne før jeg kan sove. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mener så absolutt at jeg vet denne jeg også, men klarer bare ikke å komme på hvilken film det er. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dere har sett denne. Jeg velger å pine dere litt til, ved å ikke legge ut flere hint helt ennå. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noe i meg har lyst å si Mission Impossible, men det kan vell ikke stemme? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mission: Impossible 3? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dere tar feil begge to, faktisk. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kan jo prøve mission impossible 2 bare for å legge sporet dødt... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Oops, jeg mente egentlig 2'ern, det er ihvertfall en slik scene mot slutten. Men er M:I fremdeles blindspor, kanskje. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) That's more like it. Har ofte fundert på hvorfor ikke kniven ble sluppet i den avbildede situasjonen, da slemmingen helt klart hadde tyngdekraften på sin side. Din tur. Edit: Rettelsen kom litt sein _crs_, jeg antok vel at det var en tastefeil det var snakk om, da du sjelden tar feil, men Snerk var altså først med rett svar. Endret 5. november 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ahh, indre ro er tilbake. Skavviseee... her er neste: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Night Watch / Nochnoy Dozor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå