Flexo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Holder det visst jeg sier Resident Evil? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Holder det visst jeg sier Resident Evil? Det holder i massevis, for det er nettopp det filmen heter. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Sorry for at det tok litt tid. Men her er noen bilder. Which flick? Endret 4. november 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Judgment Night Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 110% sikker på at det riktig film, så her er en ny oppgave. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) dead or alive? Nei. Skal til Sør-Korea. Dette gjør det lettere. Endret 4. november 2007 av Captain Charisma Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du gir deg ikke med dine asiatiske venner, kaptein? Vel, filmen heter vel så mye som Banchikwang aka. "The Foul King". Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du gir deg ikke med dine asiatiske venner, kaptein?Vel, filmen heter vel så mye som Banchikwang aka. "The Foul King". Ikke pokker Montag The Foul King er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ny, lett oppgave... Edit: Extra bilde lagt til. Endret 4. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gjetter Master and Commander selvom jeg ikke har sett den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gjetter Master and Commander selvom jeg ikke har sett den. Det er nok dessverre fullstendig feil. Vi snakker om en film som er eldre og som ligger en del høyere på klassikerskalaen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 for å gjette heeelt Umontagsk: Bounty? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) for å gjette heeelt Umontagsk: Bounty? Ser du noen Sydhavsøy i siste bildet? Det er med andre ord ikke The Bounty, men noe langt mer eventyrlig vi skal fram til... Nytt bilde bør gjøre det veldig lett. Endret 4. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Råtipper "The Adventures of Baron Munchausen", eller er det litt for eventyrlig? Endret 4. november 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå