Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Flere bilder gjør det lettere... Noen som vil gjette land? Endret 2. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke peiling så jeg bare tipper type vill vest: Auch Zwerge haben klein angefangen. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke peiling så jeg bare tipper type vill vest:Auch Zwerge haben klein angefangen. Eller kanskje On the Waterfront? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke peiling så jeg bare tipper type vill vest:Auch Zwerge haben klein angefangen. Har ikke peiling så jeg bare tipper type vill vest:Auch Zwerge haben klein angefangen. Eller kanskje On the Waterfront? Feil på begge punkt. La oss gjøre det enkelt - noen som tør gjette land? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 USA... Det er veldig feil. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ? Alltid slike vanskelige oppgaver med deg, Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Alltid slike vanskelige oppgaver med deg, Montag I just aim to please! Om noen er i tvil, filmen er IKKE engelskspråklig. Endret 2. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ingen her inne som føler seg heldig i dag? Filmen er fra et av de store europeiske landa - kom igjen med forslag, da...Make my day! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Åpenbart fransk. Have yourself a biscuit, young man! Men vi mangler fortsatt tittel... Kanskje noen vil gjette tiår? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Åpenbart 60-tallet. Nei, må nok skuffe deg der. Noen bedre? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nærmer vi oss om jeg sier 1945-55? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nærmer vi oss om jeg sier 1945-55? Ja, vi nærmer oss, men vi er ikke helt fremme... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Filmen er altså fra 50tallet og filmmusikken er laget av en av tidenes største jazzmusikere. Regner med at Njål eller crs snart er på banen, så vær kjappe å svare folkens... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Redningen er her. Ascenseur Pour L'échafaud / Elevator To The Gallows. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Redningen er her. Ascenseur Pour L'échafaud / Elevator To The Gallows. About time, crs. Da er det din tur med en ny, lett oppgave... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja bra med litt variasjon. Ny oppgave... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Vent litt til du ser at Montag har gått offline Etter det er jeg veldig klar for noen lette oppgaver ... No offence, Montag. ENDRET: Bah. Goscinny Endret 3. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå