Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Nope, ikke troma. Jeg kunne tatt en film som ikke er på imdb i det hele tatt, men jeg tenkte kanskje at det ble litt for håpløst. Denne er derimot ikke så alt for vanskelig. Vi skal forsåvidt til Hong Kong. EDIT: Dere får tilogmed et nytt bilde. Endret 2. oktober 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så vanskelig dette skulle være da. På tide med flere tenker jeg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Dette er jo muppets på syre. Rett svar er "Infra Man". (PS: Håper du fikk den billig. :!: ) Endret 2. oktober 2007 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Inframan er selvfølgelig riktig! Jeg fikk den faktisk "gratis", men jeg har planer om å kjøpe den dyrt nå som jeg har sett den. Inframan er noe av det morsomste jeg har sett :!: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 utifra bildene så virka denne filmen skikkelig dårlig! ikke noe jeg kommer til å se noen gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 utifra bildene så virka denne filmen skikkelig dårlig! ikke noe jeg kommer til å se noen gang 9619574[/snapback] Du, min gode mann, har ikke skjønt poenget. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Etter dette er det vel flere enn meg som føler et sterkt behov for en god gammel s/h film... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Flere bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Filmen er laget før 1955. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Filmen er laget etter 1935. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er nok ikke mange som følte det sterke behovet Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Filmen ble nominert til Oscar. Regissøren, som er en av de store, ble født i Europa, men familien flyttet til USA da han var knappe 6 år. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. oktober 2007 av Montag Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mannen under teksten "Filmen er laget etter 1935", kan det være Walter Brennan? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mannen under teksten "Filmen er laget etter 1935", kan det være Walter Brennan? 9622169[/snapback] Gi den mannen en banan - det stemmer godt. Hva heter filmen da? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvem kjenner ikke igjen Eddie fra "To have and have not"? Skal innrømme at jeg ikke har sett filmen, men tipper "Meet John Doe" Frank Capra er da regissøren fra Europa. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvem kjenner ikke igjen Eddie fra "To have and have not"? Skal innrømme at jeg ikke har sett filmen, men tipper "Meet John Doe" Frank Capra er da regissøren fra Europa. 9622255[/snapback] 10 poeng til deg. Selvfølgelig er det Capra og hans fantastiske "Meet John Doe". Denne filmen har ikke tapt seg det spor siden den kom - gakk hen å se. Din tur. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tid for å køye, legger til noen bilder for å gjøre det lettere. Europeisk, ikke-engelskspråklig film. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 I Kina spiser de hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå