tjalla Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) City of God Nytt bilde lenger ned.. Endret 9. november 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Det er ikke Faster, Pussycat! Kill! Kill!...? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Skuespillerens, i mine øyne; beste film. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Cool Hand Luke? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Zardoz har svart korrekt. Tar visst bare uendelig lang tid å få det bekreftet. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Zardoz har svart korrekt. Tar visst bare uendelig lang tid å få det bekreftet. Takker for støtte Skal vi kanskje vente litt til med en evt. ny oppgave, og få det av/bekreftet? Jeg har forsåvidt god tid... edit: gir en ny oppgave i ettermiddag, må komme meg hjem fra jobb først. Endret 10. november 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Zardoz har svart korrekt. Tar visst bare uendelig lang tid å få det bekreftet. Takker for støtte Skal vi kanskje vente litt til med en evt. ny oppgave, og få det av/bekreftet? Jeg har forsåvidt god tid... Ikke noe vits å vente. Er ikke katastrofe om du har feil. Skal vi vente på alt vil denne tråden fort svinne hen Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Zardoz har svart korrekt. Tar visst bare uendelig lang tid å få det bekreftet. Takker for støtte Skal vi kanskje vente litt til med en evt. ny oppgave, og få det av/bekreftet? Jeg har forsåvidt god tid... Ikke noe vits å vente. Er ikke katastrofe om du har feil. Skal vi vente på alt vil denne tråden fort svinne hen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 det er garantert riktig likevel. Søkte nettopp på navnet og fikk opp flere av samme bildet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Sorry for at det tok sin tid.. jauda det er riktig. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hvilken film? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Army of Darkness? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Jepp Den var nok for enkel, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Steinbrudd, vismann og mann i rustning? Jo, den var ganske grei. Ny, første bilde i filmen: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 The Man Who Wasn't There? *skudd i mørket* Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 The Man Who Wasn't There? *skudd i mørket* Neh... En av verdens vakreste kvinner (IMHO) spiller hovedrollen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå