mamama Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 The Heroes of Telemark? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nei, skal gjøre det lett, filmen er fra 49 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kan det være "All quiet on the Western Front"? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Med tanke på Bastogne skiltet i bakgrunnen tenker jeg vi skal fram til "Battleground". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Med tanke på Bastogne skiltet i bakgrunnen tenker jeg vi skal fram til "Battleground". 9455444[/snapback] det stemmer, gammel og god film Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 På tide med en grei oppgave. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan du være et eksempel å vise ansikter da? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan du være et eksempel å vise ansikter da? 9457706[/snapback] Ansikter kommer i neste oppdatering. Dette er tross alt snakk om et av de komiske høydepunktene i denne hysteriske filmen mange her inne sikkert har sett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Flere bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Flere bilder gjør det lettere. Hvem kan vel glemme gladgangstern i bildene under? Raska på folkens, før Njål kommer og tar dere. :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Johnny Stecchino? 9458825[/snapback] Nei, det er dundrende feil. Filmen er europeisk, men ikke italiensk. Vi snakker burleske saker her... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Black Cat, White Cat. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Black Cat, White Cat. 9459202[/snapback] Du kan din Kusturica, crs. Din tur. Til de av dere somj ikke har sett denne har jeg bare en ting å si: Løp og kjøp. Jeg så den på nytt i går og lo så jeg grein - tidenes feelgood-film. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 The Raven? Niks. Filmen er fra 80-talletm, regissøren er italiensk og meget kjent innenfor sin sjanger. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) (Terror at the) Opera, av Dario Argento. Han begynte virkelig å miste grepet der; En del brilliant scener, med ganske utrolig middelmådige/dårlige partier mellom. EDIT: Og noen andre kan ta oppgaven, er opptatt med andre ting. Endret 9. september 2007 av Njål Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (Terror at the) Opera, av Dario Argento.Han begynte virkelig å miste grepet der; En del brilliant scener, med ganske utrolig middelmådige/dårlige partier mellom. Riktig. Ja, den er dessverre ganske ujevn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå