Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det galt av meg å tro at vi skal til Frankrike? 9419534[/snapback] Feil land, men rett kontinent, min gode doktor. Flere bilder gjør det lettere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Heh, kanskje vi faktisk burde ha en Bildequiz Montag & Njål-edition, mens vi andre faktisk kan ha det litt gøy i en litt enklere bildequiz? Kom i det minste med kulere hint. Jeg får gjette Matka swojej matki. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg får gjette Matka swojej matki. 9419772[/snapback] Det er dessverre feil, cun. Vi skal vest, ikke øst i Europa. Tror forøvrig du undervurderer dine egne filmkunnskaper - du har sikkert sett denne en gang... Filmen er fra 70tallet. Et bilde til: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Montag, hvor mange filmer har du sett/hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Montag, hvor mange filmer har du sett/hvor gammel er du? 9420489[/snapback] Uten at jeg kan se at det har den store betydningen, kan man vel trygt si at jeg er en av gamlingene på forumet. Tror forøvrig ikke at alder er avgjørende - det er nok mange her på forumet som har sett mer film enn meg. Vel, tilbake til oppgaven. Vi skal til Spania og en prisbelønt film. Filmen har et snitt nær 8 på IMDB. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 det er nok mange her på forumet som har sett mer film enn meg.9421212[/snapback] Somehow I doubt it. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tror kanskje jeg vil foreslå El Espíritu de la colmena/The Spirit of the Beehive? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg tror kanskje jeg vil foreslå El Espíritu de la colmena/The Spirit of the Beehive? 9421614[/snapback] Det synes jeg du gjør meget fornuftig i å gjøre, Njål. Da er det atter en gang Mr Eberts utsendte i Norge som gir dere ny oppgave. Endret 3. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde tatt den jeg også, bare så det er sagt. Njål (og Montag) er ikke den eneste som ser (og antakelig kjøper) Criterion-filmer o.l. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tror kanskje jeg vil foreslå El Espíritu de la colmena/The Spirit of the Beehive? 9421614[/snapback] Det synes jeg du gjør meget fornuftig i å gjøre, Njål. 9421653[/snapback] Det var faktisk huset på siste sett med bilder som løsnet opp i hukommelsen, ganske snedige 'caps. Ellers må jeg takke for at du minte meg på at denne må kjøpes, har den ikke på noe hjemmemedie (!! ), kun sett den på kino. Da er det atter en gang Mr Eberts utsendte i Norge som gir dere ny oppgave. Har egentlig ikke tid (eller ork) til å følge opp oppgaver for øyeblikket, så lar den gå videre til første og beste som ikke hotlinker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 This is England igjen? Try again. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 This is England igjen? Try again. 9421914[/snapback] Er nok ikke det men du er veeeeldig nærme trodde du skulle ta denna med en gang jeg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Dead Man's Shoes. Endret 3. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
JUL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dead Man Shoes. 9421987[/snapback] jau, skjønner ikke hva doctoren surra med var jo han som sa jeg måtte se den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ouch, awkward... Jeg blandet visst filmene, så dem bare et par dager etter hverandre. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi fortsetter med denne klassikeren. Noen som vil gjette land? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nasjonalitetleker liker jeg. Hmm Frankrike? Endret 3. september 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nasjonalitetleker liker jeg. Hmm Frankrike? 9422330[/snapback] Nei, det er feil land og feil språk. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi skal til U.S.A. Flere bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå